۱۱۹۹۳۲۴
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

یک دختر فوتبالیست ایرانی، از کما بیرون آمد

آرزو حضرتی از کما خارج شد و خانواده‌اش را از نگرانی عمیق خارج کرد.

ورزش سه: آرزو دختر فوتبالیستی است که هفته گذشته در حال عبور از خیابان با خودروی سواری تصادف داشت . البته راننده از محل حادثه گریخت و این ترک صحنه و نرساندن آرزو در زمان مناسب به بیمارستان، باعث شد تا او در وضعیت بدی قرار گیرد و به کما برود.

آرزو حضرتی دختری اهل قائمشهر است که به تازگی وارد ۱۷ سالگی شده. او فوتبالش را از سطح پایه در باشگاه سپیدار قائمشهر آغاز کرد و در ادامه با توجه به استعداد و عملکرد مناسب به اردوی تیم ملی دعوت شد و با تیم ملی در سه تورنمنت آسیایی هم حضور داشت.

یک دختر فوتبالیست ایرانی، از کما بیرون آمد

سانحه پیش آمده برای آرزو و طریقه اتفاق افتادن آن، بسیاری از اهالی مازندران را نگران و ناراحت کرد و موجی از همدلی را در فضای مجازی بوجود آورد. در همان روزهای ابتدایی استاندار مازندران در بیمارستان ولیعصر قائمشهر حضور پیدا کرد و تمام هزینه‌های درمانی آرزو را تقبل کرد. در ادامه مسئولین مختلف از جمله رئیس هیئت فوتبال مازندران و فرماندار قائمشهر هم در محل بیمارستان حاضر شدند و قول‌هایی را برای کمک به روند درمان و رفع نیازهای خانواده این هافبک جوان دادند.

بعد از نگرانی بسیار و دعای خانواده، دوستانش و اهالی فوتبال، خوشبختانه دیشب آرزو بالاخره از کما خارج شد و چشمانش را باز کرد. حال عمومی آرزو فعلاً خوب گزارش شده ولی برای نزدیکی بیشتر او به حالت پایدار، پزشکان فعلا اجازه ملاقات با خانواده یا انجام روند درمانی و جراحی را نمی‌دهند.
کادر درمانی بیمارستان ولیعصر امیدوارند در روزهای آینده وضعیت عمومی آرزو بهتر شود تا آنها بتوانند روند درمانی را آغاز کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج