اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۹۹۹۹۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بیانیه باشگاه چلسی در خصوص تحریم‌ها

بیانیه باشگاه چلسی در خصوص اتفاقات اخیر و تحریم‌ها؛ به دلیل مالکیت ۱۰۰ درصدی آبراموویچ، باشگاه چلسی مشمول همان تحریم‌های آقای آبراموویچ خواهد بود. با این حال، دولت بریتانیا مجوزی کلی صادر کرده است که به چلسی اجازه می‌دهد تا فعالیت‌های خاصی را ادامه دهد.

طرفداری: رومن آبراموویچ، مالک باشگاه چلسی امروز توسط دولت بریتانیا تحریم شد و همین مسئله مشکلاتی را برای باشگاه چلسی ایجاد کرده است.

امروز رومن آبراموویچ توسط دولت انگلستان تحریم شد و تمامی دارایی‌های او از جمله باشگاه چلسی توقیف شدند. هر‌چند که به چلسی مجوزی داده شده تا همچنان بتواند به فعالیت‌های مرتبط با فوتبال ادامه دهد.‌ این مجوز که از سوی وزارت خزانه داری انگلیس صادر شده، بدین معناست که برای مثال چلسی برای انجام بازی امشب مقابل نورویچ، مشکلی نخواهد داشت. با این حال این مجوز بسیار محدود است.

باشگاه چلسی در واکنش به این اتفاق بیانیه زیر را در وب سایت خود منتشر کرده است: به باشگاه فوتبال چلسی اطلاع داده شده که مالک آن، رومن آبراموویچ توسط دولت بریتانیا تحریم شده است. به دلیل مالکیت صد درصدی وی نسبت به باشگاه چلسی و نهادهای وابسته به آن، این باشگاه نیز مانند آقای آبراموویچ مشمول همان تحریم ها خواهد شد. با این حال، دولت بریتانیا مجوزی کلی صادر کرده است که به باشگاه چلسی اجازه می دهد تا فعالیت های مشخصی را ادامه دهد.

ما امروز بازی های تیم های مردان و زنان خود به ترتیب مقابل نوریچ سیتی و وست هم انجام خواهیم داد و قصد داریم با دولت بریتانیا در مورد دامنه مجوزها مذاکره کنیم. این شامل درخواست مجوز برای اصلاح آن به منظور اجازه دادن به باشگاه برای عملکرد تا حد ممکن عادی است. ما همچنین به دنبال راهنمایی از سوی دولت بریتانیا در مورد تاثیر این اقدامات بر باشگاه چلسی و کار مهم آن در جوامع خود خواهیم بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج