۱۱۹۹۹۹۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

فکری: پرسپولیس نامه زد، ما کجا نامه بزنیم؟

سرمربی نفت مسجدسلیمان امیدوار است داوری دیدار فردا مقابل پرسپولیس بدون اشتباه باشد.

ورزش سه: محمود فکری در نشست خبری قبل از دیدار با پرسپولیس عنوان کرد: با تیم بزرگ پرسپولیس بازی داریم که این تیم غیر از بازیکنان بزرگ، از کادر فنی خوبی بهره می‌برد که مربیان این تیم دوستان من و همبازیانم در تیم ملی بوده‌اند و رفاقت بسیار خوبی بین ما برقرار است و البته بازی‌های خیلی خوبی هم در زمین با یکدیگر داشتیم.

او ادامه داد: امیدوارم بازی فردا رقابت خوبی بین دو تیم باشد و مشکل خاصی به وجود نیاید. ان‌شاالله زیبایی‌ها و بار فنی این مسابقه برای بینندگان جلب توجه کند و بازی فنی خوبی شاهد باشیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه بازی سخت و سنگینی در پیش داریم، عنوان کرد: در دو هفته گذشته روند خوبی داشتیم و توانستیم دو مساوی همراه با دو کلین‌شیت داشته باشیم که امیدوار هستیم همین مسیر را ادامه بدهیم و بازیکنان ما در مسابقه فردا با آرامش کار کنند و یک عملکرد قابل قبول ارائه بدهیم و در این دیدار دشوار امتیاز بگیریم.

فکری به نامه باشگاه پرسپولیس مبنی بر اشتباهات داوری در بازی‌ها اشاره کرد و افزود: ما باید بگوییم که نفت مسجدسلیمان به کجا نامه بزند؟ در خیلی از مسابقات اشتباهات داوری علیه ما بوده و واقعا ما را اذیت کرده است. امیدوارم در دیدار فردا که پیش بازی دربی تهران است، تحت‌الشعاع آن مسابقه قرار نگیرد و آقای صفایی قضاوت خوبی داشته باشند. البته در جریان داوری اشتباهات وجود دارد ولی امیدوارم اشتباه تاثیرگذاری صورت نگیرد و منجر به امتیاز برای تیم‌ها نشود. امیدوارم فردا همه فضاها سالم باشد و یک مسابقه جوانمردانه رقم بخورد که همه از دیدن آن لذت ببرند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در خصوص غایبان تیمش برابر پرسپولیس گفت: چند نفر آسیب دیده بودند، اما تقریبا همه بازیکنان را در اختیار داریم و مشکل خاصی وجود ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج