۱۲۰۰۲۹۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آمار عجیب و خیره‌کننده مدافعین کناری سپاهان

نیمی از گل‌های سپاهان با نقش آفرینی امید نورافکن و دانیال اسماعیلی‌فر به ثمر رسیده است.

ورزش سه: در سیستم ۳-۳-۴ که محرم نویدکیا از زمان حضور در سپاهان برای آرایش تیمش انتخاب کرده، نقش مدافعین چپ و راست بسیار تعیین کننده است و امید نورافکن و دانیال اسماعیلی‌فر اگرچه در ماه‌های ابتدایی حضور این مربی خیلی جایگاه مستحکمی نداشتند ولی رفته رفته خودشان را با تفکرات کادر فنی تطبیق دادند و پس از اینکه نیم فصل دوم بسیار موفقی را در لیگ بیستم با سپاهان تجربه کردند، حالا در لیگ بیست و یکم به عقیده بسیاری از کارشناسان بهترین مدافعین چپ و راست حاضر در مسابقات هستند.

سپاهان تا اینجای مسابقات (با در نظر گرفتن نتیجه ۴ بر ۲ در مصاف با گل‌گهر) توانسته ۳۰ گل وارد دروازه حریفان بکند که دانیال اسماعیلی‌فر و امید نورافکن در نیمی از آنها یا در نقش گلزن ظاهر شده‌اند و یا گل‌ساز. اسماعیلی‌فر که این روزها در حسرت دعوت به فهرست تیم ملی است، طی ۲۲ هفته اخیر موفق به ثبت ۴ گل و ۴ پاس گل شده و نورافکن نیز با ۴ بار گلزنی و ارسال سه پاس گل نقش مهمی در موفقیت‌های سپاهان داشته است.

این دو در مصاف با نساجی مازندران نیز در روزی که سجاد شهباززاده عملکرد درخشانی داشت و خاطرات خوش سال گذشته را تداعی کرد، گلزنی کردند تا در در دومین پیروزی متوالی شاگردان نویدکیا پس از بحرانی که گریبان سپاهان را گرفته بود، نقش مهمی را داشته باشند. نورافکن در جریان پیروزی ۳ بر ۱ مقابل شاگردان ساکت الهامی، زننده گل دوم مسابقه بود و دانیال نیز در شرایطی موفق شد در دقیقه ۹۴ گل سوم را به ثمر برساند که در طول جریان بازی بارها خط طولی زمین را برای شرکت در حمله و دفاع طی کرده بود.

در روزهایی که سپاهان با بحران نتیجه گیری مواجه شده بود، دانیال و امید هم روزهای خوشی را تجربه نکردند و حالا محرم نویدکیا با عملکردی که این دو در مصاف با نساجی ارائه کردند، امیدوار است تیمش دوباره به روزهای اوج بازگردد.

البته که یک نکته منفی هم در این ماجرا وجود دارد و آن هم عدم گلزنی مهره‌های تهاجمی سپاهان است که شاید اگر اینطور نبود، حالا طلایی پوشان اصفهانی با فاصله زیاد از صدر امیدشان برای قهرمانی را از دست نداده بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج