اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۰۷۹۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حمایت شدید امیر قلعه‌نویی از کی روش

سرمربي تيم استقلال با بيان اينکه بايد قرارداد کي‌روش تمديد شود گفت: برخي افراد دنبال تحقير ايران و ايراني هستند.

تسنیم: امير قلعه‌نويي درباره اظهارات کارلوس کي‌روش و عذرخواهي‌اش از وي اظهار داشت: بحث عذرخواهي مطرح نيست؛ ما همه همکار هستيم و به همديگر احترام مي‌گذاريم.

وي افزود: بايد به فدراسيون فوتبال، کادر فني و بازيکنان تيم ملي خسته نباشيد بگويم. همه آنها تلاش و زحمت خود را در جام جهاني کشيدند. من با خوب و بد بازي‌هاي جام جهاني کاري ندارم اما همين که زحمت خود را کشيدند جاي تشکر دارد.

سرمربي استقلال با اشاره به صحبت‌هاي کي‌روش تصريح کرد: جلسات زيادي با کي‌روش داشتيم و بعدها براي وي مشخص شد بعضي صحبت‌ها سوءتفاهم بوده و برخي آن را شانتاژ کرده بودند. بحث بعدي اين است که اعتقاد دارم که ما بايد کي‌روش را حفظ کنيم تا اشتباهات دوره‌هاي گذشته را تکرار نکنيم. بايد قرارداد اين مربي را تمديد کرده تا براي مسابقات جام ملت‌هاي آسيا تنش و دغدغه‌اي نداشته باشيم.

قلعه‌نويي تاکيد کرد: من موافق تمديد قرارداد کي‌روش هستم اما ناراحت برخي افراد هستم که با ميکروفن و قلمشان ايران و ايراني را تحقير مي‌کنند. اين افراد به ايراني‌ها توهين مي‌کنند در صورتي که ما کشوري هستيم که به لحاظ هوش و استعداد جزو 10 کشور برتر جهان محسوب مي‌شويم.

وي با بيان اينکه برخي افراد دنبال تحقير کردن ايران هستند، خاطرنشان کرد: در آنسوي آب و در خارج از کشور، ايراني‌ها باعث مباهات و افتخار کشورمان هستند اما برخي از افراد در داخل کشور با ميکروفن و قلمشان ضد ايراني کار مي‌کنند. من چند سال است با اين افراد مبارزه مي‌کنم و خوشحالم که اين کار را انجام مي‌دهم چون احساس مي‌کنم دست اين افراد رو مي‌شود.

قلعه‌نويي گفت: اکنون در عصر ارتباطات هستيم و مي‌توانيم با همه اين مسائل تعامل داشته باشيم. اعتقاد ندارم که بايد مخالف کي‌روش باشيم اما مخالف اين هستم که بخواهيم ايراني را تحقير کنيم. اجازه دهيد که برايتان موضوعي را يادآوري کنم. زماني روته مولر براي مربيان ايراني کلاس برگزار کرده و مدعي شده بود تاکنون کلاسي به اين سطح بالايي نديده بود. مولر به ما مي‌گفت که سطح کلاس شما بالا است و از اين مسئله خيلي خوشحال بود که همه ما هوش بالايي داريم.

سرمربي استقلال تصريح کرد: کي‌روش شب گذشته درمورد کيفيت بد زمين‌ها و ورزشگاه‌هاي ايران صحبت کرد در صورتي که من ۱۰ سال است اين صحبت‌ها را انجام مي‌دهم اما ۳۰ مقاله عليه من نوشتند. آقايان حداقل به حرف‌هاي کي‌روش توجه کنند. چندين بار در مصاحبه‌هاي خود در ۱۰ سال اخير به زيرساختارهاي فوتبال کشور اشاره کردم اما کسي توجهي نکرد.

وي با اشاره به دوران مربيگري خود در تيم ملي گفت: در زمان من همه از جمله مهدي مناجاتي و ناصر ابراهيمي در همه رده‌هاي ملي از جمله پايه‌ها و اميد مسئوليت داشتند. همين کار را اسکولاري سرمربي تيم ملي برزيل انجام مي‌دهد. جالب است آن موقع به ما خرده مي‌گرفتند ولي چون اسکولاري مربي خارجي است به او توجه مي‌کنند.

سرمربي استقلال خاطرنشان کرد: مثال ديگرم پژمان منتظري است. من از منتظري در دفاع راست استفاده مي‌کردم و او مي‌گفت من نمي‌توانم در دفاع راست بازي کنم اما همانطور که ديديم در همه بازي‌هاي جام جهاني در دفاع راست به ميدان رفت. برخي افراد نسبت به استفاده منتظري در دفاع راست از من انتقاد مي‌کردند اما وقتي کي‌روش اين کار را انجام داد چيزي نگفتند.

قلعه‌نويي در مورد اينکه برخي مدعي بودند که او مخالف تمديد قرارداد کي‌روش است گفت: مصاحبه من با برنامه ورزش و مردم پيش از آغاز بازي‌هاي جام جهاني موجود است. اگر آن آقايان تعريف کنند جاي ايراد دارد. اگر آنها از من تعريف کنند به خودم شک مي‌کنم. من نظراتم را در برنامه ورزش و مردم گفتم و بار ديگر مي‌گويم که بايد کي‌روش را حفظ کنيم اما نياز به برخي تغييرات داريم و رفتارها را بايد عوض کنيم. برخي افراد باعث بوجود آمدن اين نوع رفتارها شدند.

وي افزود: ما نسلي هستيم که جزو ۱۰ کشور برتر کشور در همه رشته‌ها از جمله هنر، ورزش و ساير رشته‌ها هستيم. ۴۰ سال پيش زمين‌هايي داشتيم که با تيم‌هاي بزرگ بازي مي‌کرديم اما اکنون يک زمين فوتبال سالم نداريم.

قلعه‌نويي در خصوص اظهارات مهدي رحمتي که گفته بود قصد داشت در استقلال بماند اما او را نخواستند، عنوان کرد: رحمتي در يک ماه گذشته چند بار پيش من آمد و چندين بار نيز تلفني صحبت کرد. همه مي‌دانند اگر بازيکني را نخواهم عالم و آدم هم واسطه شوند او را ديگر نمي‌خواهم. از طريق اين مصاحبه مي‌گويم رحمتي در ليست ما قرار داشت و سال گذشته با وجود اينکه شرايط خوبي نداشت او را درون دروازه مي‌گذاشتيم تا به تيم ملي دعوت شود.

وي ادامه داد: رحمتي سال گذشته در شرايط آرماني نبود و به دليل اينکه در تيم ملي حضور نداشت لطمه مي‌خورد اما ما او را درون دروازه مي‌گذاشتيم تا به تيم ملي دعوت شود. اين نظر کي‌روش بود که او را دعوت نکرد و کاري به اين موضوع ندارم.

سرمربي استقلال با اشاره به صحبت‌هايش با رحمتي در يک ماه گذشته گفت: اصلا چنين چيزي نبود که رحمتي در ليست ما قرار نداشته باشد. خودش مي‌داند که دو سه بار با علي نظري جويباري مذاکره کرد اما سر از تيم پيکان درآورد. رحمتي براي استقلال زحمت زيادي کشيد و جزو خانواده استقلال است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج