اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۱۸۶۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کرایف: دوست دارم آلمان قهرمان شود!

اسطوره فوتبال هلند در سخنانی جنجالی گفت که دوست دارد تیم ملی فوتبال آلمان قهرمان جام جهانی برزیل شود، این در حالی است که تیم ملی فوتبال هلند نمایش خوبی در برزیل داشته و به نیمه نهایی صعود کرده است. کرایف معتقد است که آلمان تنها تیمی است که شایسته قهرمانی در برزیل است.

خبرگزاری ایسنا: تیم ملی فوتبال هلند با هدایت لوئیس فان خال نمایش خوبی در جام جهانی برزیل داشته است و به همراه آرژانتین تنها تیم‌هایی بوده‌اند که در تمام بازی‌های خود در برزیل پیروز از میدان خارج شده اند. با این حال یوهان کرایف اسطوره فوتبال هلند شانسی برای قهرمانی این تیم قائل نیست و معتقد است این آلمان خواهد بود که در نهایت جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد.

کرایف در سخنانی جنجالی با روزنامه "تلگراف" هلند گفت: به خاطر فوتبال دوست دارم که آلمان جام قهرمانی را بالای سر برد، چرا که این تیم تنها تیمی در برزیل است که فوتبال زیبایی را به نمایش می‌گذارد. جای تاسف دارد که کشورهایی چون برزیل و آرژانتین نمی‌توانند از استعدادهای خود به خوبی استفاده کنند و فوتبال زیبا را در دستور کار خود قرار نمی‌دهند. من براین باورم که آلمان شایسته قهرمانی در برزیل است چرا که تمام فاکتورهای یک تیم قهرمان را دارد.

کرایف سه بار به عنوان بهترین بازیکن اروپا انتخاب شده است. او در سال ۱۹۷۴ در دیدار فینال جام جهانی با نتیجه دو بر یک بازی را به آلمان واگذار کرد و نتوانست به عنوان بازیکن جام جهانی را بالای سر برد. کرایف به ستایش از تونی کروس پرداخت و گفت: کروس بازیکنی است که دوست دارم او را در زمین ببینم. او وظیفه خود را به بهترین شکل انجام می‌دهد و فوتبال زیبا را در دستور کار خود قرار می دهد. تسلط او بر توپ بسیار بالا است. وقتی او را در زمین می‌بینیم لذت می‌برم.

کرایف درباره پیروزی هلند برابر کاستاریکا در یک چهارم نهایی که در ضربات پنالتی بود، گفت: بازی زیبایی بود و من از آن لذت بردم. بازیکنان کاستاریکا در دیدار برابر یونان هم با ضربات پنالتی حریف خود را شکست دادند. آنها امیدوار بودند که در این دیدار هم باز هم پیروز شوند، اما درخشش کرول مانع از پیروزی آنها شد. بازیکنان بعد از دو ساعت بازی باید فشار ضربات پنالتی را هم تحمل می‌کردند. وقتی کرول وارد میدان شد بازیکنان کاستاریکا یقین پیدا کردند که برابر دروازبان بزرگی باید ضربه پنالتی بزنند. کرول وظیفه خود را به خوبی انجام داد و شب خوبی را پشت سرگذاشت. من از این پیروزی لذت بردم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج