اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۲۷۵۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دادکان: کی‌روش از برانکو هم بهتر است

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه کارلوس کی‌روش عملکرد خوبی در تیم ملی فوتبال ایران داشته و باید به همکاری‌اش با فوتبال کشورمان ادامه دهد به ارزیابی‌اش از عملکرد تیم ملی در مسابقات جام‌جهانی پرداخت و گفت: تیم ما عملکرد قابل قبولی داشت که به همین خاطر باید از کی‌روش و فدراسیون فوتبال به خاطر تلاشی که کردند تشکر کرد.

خبرگزاری مهر: رئیس پیشین فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه کارلوس کی‌روش عملکرد خوبی در تیم ملی فوتبال ایران داشته و باید به همکاری‌اش با فوتبال کشورمان ادامه دهد به ارزیابی‌اش از عملکرد تیم ملی در مسابقات جام‌جهانی پرداخت و گفت: تیم ما عملکرد قابل قبولی داشت که به همین خاطر باید از کی‌روش و فدراسیون فوتبال به خاطر تلاشی که کردند تشکر کرد.

محمد دادکان در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال در جام جهانی و اینکه چه نمره‌ای به این تیم می‌دهد خاطرنشان کرد: نمره را من نمی‌توانم بدهم. فیفا خودش به تیم‌ها نمره داده است. آن زمان ما تیم بیست و پنجم جام جهانی شد ولی حالا این تیم بیست و هشتم شده است.

رئیس تربیت بدنی دانشگاه آزاد درباره عملکرد تیم ملی کشورمان در این دوره از مسابقات جام جهانی بیان کرد: به نظر من تیم ملی خوب بازی کرد و باید از این تیم تقدیر کرد. از فدراسیون فوتبال و کی‌روش بابت تلاشی که کردند تشکر می‌کنم. باید بپذیریم کی‌روش برای ما مفید است و امیدوارم که بماند.

وی که با برنامه ورزش و مردم گفتگو می‌کرد در خصوص انتقادهای مربیان داخلی از کی‌روش گفت: من قبل از جام جهانی و در خلال آن صحبتی درباره تیم ملی نکرده بودم ولی ما وقتی کی‌روش را حذف کنیم باید یکی در حد وی را پیدا کنیم چرا که نوبت به مربیان ایرانی نمی‌رسد. فوتبال یک رشته وارداتی است. من به همه مربیان داخلی احترام می‌گذارم اما باید بگویم که کی‌روش حتی از برانکو هم جلوتر است.

دادکان همچنین گفت: فوتبال لحظاتی دارد که نیاز به مربیان بزرگ دارد. همان بازی‌های مقدماتی را در نظر بگیرد کسی فکر نمی‌کرد که ایران بتواند در سه بازی آخر 9 امتیاز بگیرد و صعود کند. خودم همین طور فکر می‌کردم اما با تفکراتی که کی‌روش داشت تیم ملی هر سه بازی را برنده شد و به جام جهانی صعود کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج