اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۳۵۳۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فن‌خال کار جدیدش را شروع می‌کند

سرمربی جدید منچستریونایتد پس از پایان ماموریتش در جام جهانی ۲۰۱۴ قصد ندارد به تعطیلات برود تا هرچه‌ سریعتر در تمرینات شیاطین سرخ شرکت کند.

خبرگزاری تسنیم: با اینکه تنها دو روز از پایان کار تیم ملی هلند در جام جهانی ۲۰۱۴ می‌گذرد، سرمربی لاله‌ها که قراردادش با فدارسیون فوتبال هلند به پایان رسیده است قصد دارد فوراً کار جدید خود را به عنوان سرمربی منچستریونایتد آغاز کند.

فن‌خال ۶۲ ساله که برای لاله‌ها عنوان سومی جام بیستم را کسب کرد گفت قبل از آغاز مأموریت جدیدش در لیگ برتر انگلیس نیازی به رفتن به تعطیلات ندارد.

وی که با عقد قراردادی سه ساله جانشین دیوید مویس شده است در گفت‌وگو با شبکه NOS‌ گفت: من تمام کارهایی که انجام می‌دهم را دوست دارم و از آنجایی که از کارم لذت می‌برم برای اینکه شغل بعدی‌ام را آغاز کنم مشکلی ندارم. اینکه باید کارم را در منچستر از روز چهارشنبه آغاز کنم برای من یک مشکل نیست. مربیگری در منچستریونایتد، تجربه‌ای جدید در کنار افرادی جدید است.

فن‌خال که از چندی پیش کار خود برای احیای شیاطین سرخ را با خرید بازیکنانی مانند آندر هررا از اتلتیک بیلبائو و لوک شاو از ساوتهمپتون آغاز کرد، اعتراف کرد در حالی راهی منچستر می‌شود که تاکنون تنها با دو تن از اعضای این باشگاه ملاقات داشته است. او گفت: تا الان تنها دو عضو منچستریونایتد را دیده‌ام. یکی از آنها مسئول استعدادیابی تیم بوده است و دیگری مدیراجرایی.

شیاطین سرخ امیدوارند به لطف دانش فنی فن‌خال که یک بار دیگر آن را در جام جهانی به اهالی دنیا فوتبال کشید،‌ در فصل پیش رو به جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر برگردند و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج