adexo3
۱۲۴۹۶۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ندود: سوآرس قهرمان است اما کیلینی بچه!

ستاره سابق یوونتوس به ستایش از لوئیس سوآرس پرداخت و او را یک قهرمان دانست اما نکته جالب این که او به انتقاد تند از کیلینی پرداخت و او را "بچه" دانست.

ایسنا: ستاره سابق یوونتوس به ستایش از لوئیس سوآرس پرداخت و او را یک قهرمان دانست اما نکته جالب این که او به انتقاد تند از کیلینی پرداخت و او را "بچه" دانست.

تیم ملی فوتبال اروگوئه در آخرین بازی خود در دور گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل با یک گل ایتالیا را از پیش رو برداشت. این دیدار یک صحنه بسیار جنجالی داشت که بازتاب وسیعی در رسانه ها داشت و آن گاز گرفتن شانه کیلینی مدافع تیم ملی فوتبال ایتالیا توسط لوئیس سوآرس مهاجم اروگوئه بود.

فدارسیون بین المللی فوتبال فیفا سوآرس را به خاطر این حرکت جنجالی چهار ماه از هر گونه فعالیت ورزشی منع کرد. هر چند سوآرس اعتراف کرد که اشتباه کرده است و رسما از کیلینی عذرخواهی کرد، اما نکته جالب این است که پاول ندود، ستاره سابق یوونتوس که الان هم به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره این باشگاه فعالیت می کند به انتقاد از کیلینی مدافع تیمش پرداخت که این کار بسیار عجیب به نظر می رسد.

ندود در گفت و گو با یکی از روزنامه های کشور چک گفت: سوآرس اسطوره باقی خواهد ماند، اما کیلینی همچون بچه ها رفتار کرد. من واقعا از حرکت کیلینی به خشم آمدم. او مثل بچه ها محل گاز گرفتن سوآرس را به داور نشان داد. با پپه ماروتا مدیر باشگاه یوونتوس در این باره صحبت کردم. با خود کیلینی هم جلسه ای خواهیم داشت و در این باره از او سوال خواهیم کرد.

او ادامه داد: سوآرس بازیکن بزرگی است. من دوست داشتم او را با پیراهم یوونتوس ببینم. دو سال پیش تا آستانه جذب او پیش رفتیم. من توانتسم او را متقاعد به حضور در یوونتوس کنم اما به یکباره همه چیز به هم خورد و ما نتوانستیم از این بازیکن بزرگ استفاده کنیم. او یک قهرمان و یک مهاجم بسیار توانا است.

هافبک سابق یوونتوس افزود: من خودم در مستطیل سبز بازی کرده ام و تجربه های بسیار زیادی دارم. چنین صحنه هایی زیاد رخ می دهد. طبیعی است که یک بازیکن بعضی اوقات کنترل خود را از دست می دهد و رفتارهایی را انجام می دهد که از او بعید است.

ندود درباره این سوال که چرا سران یوونتوس آلگری را انتخاب کردند اینگونه پاسخ داد: می خواستیم به سرعت جانشین کونته را انتخاب کنیم. مسئولیت بسیار سختی داشتیم. استعفای کونته همه ما را ناراحت کرد. باید خیلی سریع دست به کار می شدیم و جانشین او را انتخاب می کردیم. دو گزینه بیشتر نداشتیم یکی آلگری بود و دیگری هم روبرتو مانچینی. آلگری را انتخاب کردیم چرا که مانچینی شانس بسیار بالایی برای جانشینی پراندلی در نیمکت تیم ملی فوتبال ایتالیا داشت. به همین خاطر تصمیم گرفتیم آلگری را انتخاب کنیم. او مربی باهوش و بسیار خوب است.

ندود درباره دلیل خداحافظی کونته گفت: کونته را به خوبی درک می کنم. او خسته بود و دیگر نمی توانست به کار ادامه دهد. کونته فعالیت بسیار زیادی در یوونتوس داشت و به شدت خود را خسته می کرد. طبیعی بود که او خسته شود و کم بیاورد. من بسیار به او مدیون هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج