اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۷۶۲۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قيمت کادر فني پرسپوليس؛ ۳.۴۵۰ ميليارد

سايت سازمان ليگ پروفايل تمام تيم هاي ليگ برتر شامل بازيکنان و مربيان را با تاريخ تولد و البته مبلغ قراردادشان منتشر کرده است.

ورزش سه: در اين بين با بررسي پروفايل تيم پرسپوليس مشخص مي شود افشين پيرواني جديدي ترين عضو کادر فني سرخ ها قراردادي ۵۰۰ ميليون توماني با اين باشگاه بسته است که در نوع خود عجيب به ظر مي رسد.

از آنجايي که پيرواني بعد از شفاف سازي باشگاه پرسپوليس با اين تيم قرارداد بست مبلغ قرارداد او منتشر نشده بود اما حالا مشخص مي شود او يکي از گران ترين دستياران ليگ برتري است.پيرواني در حالي قرارداد ۵۰۰ ميليوني بسته که ۵ دستيار ديگر دايي قراردادي ۱۷۰ ميليون توماني بسته اند.هر چند رقم قرارداد غلامپور،محمد دايي،بهزاد غلامپور،رضا فروزاني و محمدرضا مولايي از دو مربي ديگر ليگ برتر به نام هاي حميد استيلي و نصرت ايراندوست بالاتر است اما اين مساله در مورد افشين پيرواني جالب تر به نظر مي رسد.با احتساب مبلغ قرارداد افشين پيرواني اين مربي از ۶ سرمربي ليگ برتري به نام هاي صمد مرفاوي،عليرضا مرزبان،مجيد باقري نيا،مجيد جلالي،حميد استيلي و نصرت ايراندوست گرانقيمت تر است.

در ضمن با احتساب قرارداد ۲.۱ ميلياردي دايي ،جمع رقم قراردادهاي کادر فني پرسپوليس به سه ميليارد و چهارصد و پنجاه ميليون تومان مي رسد که در نوع خود اتفاق جالبي استو مي توان اين نيمکت را يکي از گران ترين نيمکت هاي ليگ برتر دانست.

سال گذشته کريم باقري هم قراردادي سنگين تر از ساير مربيان پرسپوليس بسته بود .مبلغ قرارداد باقري با پرسپوليس ۵۵۰ ميليون تومان بود آن هم نه براي تمام فصل!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج