۱۲۸۰۸۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

توصیه جالب تیه‌ری آنری به جوانان

مهاجم پیشین آرسنال به فوتبالیست‌های جوان پیشنهاد کرد به جای الگوبرداری از ستاره پرتغالی رئال مادرید و مهاجم آرژانتینی بارسلونا از توماس مولر و فرانک ریبری الگوبرداری کنند.

تسنیم: مهاجم پیشین آرسنال به فوتبالیست‌های جوان پیشنهاد کرد به جای الگوبرداری از ستاره پرتغالی رئال مادرید و مهاجم آرژانتینی بارسلونا از توماس مولر و فرانک ریبری الگوبرداری کنند.

توماس مولر در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل عملکرد درخشانی در تیم ملی آلمان داشت و با پنج گلی که به ثمر رساند، کمک شایانی به قهرمانی ژرمن‌ها در این رقابت‌ها کرد.

تیری آنری، مهاجم تیم فوتبال نیویورک ردبولز که قرار است این هفته به همراه تیم ستارگان لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا (MLS) مقابل بایرن مونیخ قرار بگیرد، با حضور در کنفرانس خبری گفت: فوتبال فقط دریبل زدن و داشتن مهارت نیست، فوتبال چیزی است که توماس مولر ارائه می‌دهد. اگر در حال حاضر پسری داشتم که فوتبال بازی می‌کرد به او می‌گفتم به فرانک ریبری و توماس مولر نگاه کرده و از آنها الگوبرداری کند. قبول دارم، کاری که کریستیانو رونالدو و لیونل مسی انجام می‌دهند کاری غیرعادی است ولی بهتر است فوتبالیست‌های جوان اقدام به کپی‌برداری از آنها نکنند. به جوانان فوتبالیست پیشنهاد می‌کنم از ریبری و مولر الگوبرداری کنند.

مهاجم پیشین تیم ملی فرانسه تصریح کرد: کسی در مورد کاری که مولر در جام جهانی کرد، صحبت نکرد. توماس در جام بیستم فوق‌العاده بازی کرد، او هم در کارهای دفاعی آلمان شرکت داشت هم در کارهای تهاجمی. مولر زمانی که لازم بود توپ را کنترل می‌کرد و هر موقع که لازم بود توپ را برمی‌گرداند. او همچنین در مواقع لازم تمام‌کننده خوبی بود. مولر دقیقاً همان کاری را کرد که از او خواسته شده بود و به وظایفش هم به خوبی عمل کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج