adexo3
۱۲۸۶۲۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سود سرشار منچستریونایتد از تور آمریکا

منچستریونایتد با تور دو هفته‌ای آمریکا هشت میلیون پوند به جیب زد. آنها در شهرهای لس‌ آنجلس، دنور، واشنگتن، دیترویت و میامی بازی کردند.

آی اسپورت: منچستریونایتد با تور دو هفته‌ای آمریکا هشت میلیون پوند به جیب زد. آنها در شهرهای لس‌ آنجلس، دنور، واشنگتن، دیترویت و میامی بازی کردند.

یونایتد اخیرا قراردادی با آدیداس امضا کرده که طبق آن، این شرکت در ازای تامین پیراهن‌های یونایتد برای ۱۰ سال، ۷۵۰ میلیون پوند به آنها خواهد پرداخت. آنها از سفر به آمریکا هم سود خوبی به دست آوردند و بابت حضور در دیدارهای دوستانه، جوایز مسابقات و حق پخش تلویزیونی توانستند ۸ میلیون پوند بگیرند.

البته بخش عمده این پول از گینس به دست آمد که با حضور لیورپول، منچسترسیتی، رئال مادرید و چهار تیم دیگر برگزار شد. آنها با پیروزی ۳-یک مقابل لیورپول در دیدار نهایی این جام ۶۰۰ هزار پوند به دست آوردند.

همچنین یونایتد در بازی دوستانه مقابل لس‌آنجلس گلکسی در نخستین روز تور در ورزشگاه رزبال پاسادنا مبلغ قابل توجهی کسب کرد. این بازی را ۸۶ هزار نفر تماشا کردند و نتیجه آن هم ۷-صفر به سود یونایتد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج