اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۹۲۰۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

امیررضا خادم:

پرسپولیس و استقلال امسال واگذار نمیشوند

نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان در واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: سازمان خصوصی سازی جواب نامه‌های ما را نداده و فکر می‎کنم با این روند مزایده و فروش دوباشگاه مطابق قانون امسال محقق نشود.

خبرگزاری مهر: نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان در واگذاری دوباشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: سازمان خصوصی سازی جواب نامه‌های ما را نداده و فکر می‎کنم با این روند مزایده و فروش دوباشگاه مطابق قانون امسال محقق نشود.

امیررضا خادم در این زمینه اظهارداشت: با گذشت بیش از یک ماه هنوز سازمان خصوصی سازی نسبت به توافق بین نمایندگان وزارت ورزش وجوانان با این سازمان عمل نکرده است.

وی تصریح کرد: یک ماه قبل در جلسه‌ای با سازمان خصوصی‌سازی و برای رفع شائبه‌ها و دستیابی به یک راهکار مشترک برای طی شدن مسیر قانونی برگزاری مزایده و واگذاری دوباشگاه جلسه‌ای را با حضور برخی از اعضای هیات رئیسه پرسپولیس و استقلال در محل سازمان خصوصی سازی برگزار کردیم.

خادم با اشاره به توافقات حاصل شده در آن جلسه ادامه داد: در پایان نشست برگزار شده، مقرر شد سازمان خصوصی سازی، نسبت به معرفی دو تیم حسابرس قانونی برای استقلال و پرسپولیس اقدام کند و مقدمات ورود به مزایده و واگذاری دوباشگاه هر چه سریعتر انجام شود.

نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: با گذشت یک ماه هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است. به همین دلیل مجددا دو هفته پیش دو باره نامه‌ای به سازمان خصوصی سازی ارسال کردم و رونوشت آن را نیز به نمایندگان مجلس، وزیر اقتصاد و دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان هم دادم ولی با این حال هنوز سازمان خصوصی سازی جواب نامه‌های ما را نداده و فکر می‌کنم با این شرایط در سال جاری مزایده و فروش باشگاه مطابق قانون محقق نشود.

معاون حقوقی ، پارلمانی و امور استانهای وزارت ورزش و جوانان درپایان از سازمان خصوصی سازی خواست نسبت به اجرای این موضوع اقدام کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج