اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۹۴۹۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ونگر:‌ فصل خوبی در انتظار آرسنال است

سرمربی آرسنال پس از قهرمانی "توپچی‌ها" در جام خیریه به تمجید از تیمش پرداخت و عنوان کرد، در دیدار برابر منچسترسیتی ابتکار عمل در دست شاگردانش بود.

خبرگزاری ایسنا: آرسنال با برتری سه بر صفر برابر منچسترسیتی توانست اولین جام فصل را کسب کند و فاتح سوپرجام انگلیس شود.

آرسن ونگر پس از قهرمانی در جام اتحادیه به تمجید از تیمش پرداخت. او در نشست خبری خود گفت: از بازی بازیکنانم در این دیدار کاملا راضی هستم. در مجموع توانستیم نمایش خیلی خوبی داشته باشیم. در دقایق زیادی از مسابقه ابتکار عمل در دست بازیکنانم بود. بازی‌های پیش فصل معمولا یک ویژگی جدی دارد و آن هم کند بودن بازی است. اما فکر نمی‌کنم که سرعت بازی بازیکنان در این دیدار کم بوده باشد. کیفیت خوبی در بازیکنانم دیدم که من را به آینده امیدوار کرد.

سرمربی فرانسوی آرسنال درباره آلکسیس سانچس، مهاجم شیلیایی تیمش گفت: سانچس شرایط مسابقه را پیدا نکرده است. با این همه در نیمه نخست عملکرد خوبی داشت. مطمئنا سانچس در ادامه بهتر و بهتر می‌شود. در حال حاضر انتظار زیادی از او ندارم. خیلی از بازیکنان تیمم تازه تمرینات خودشان را شروع کرده بودند و به همین خاطر نباید انتظار داشت که هماهنگی زیادی با هم داشته باشند. بازی امروز نشان داد اگر همیشه تمرکز داشته باشیم می‌توانیم به پیروزی برسیم. به بازیکنانم ایمان دارم و می‌دانم که فصل خوبی در انتظار آنهاست.

رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از روز شنبه با دیدار منچستریونایتد و سوآنزی در ورزشگاه اولدترافورد آغاز می‌شود. آرسن ونگر درباره شروع فصل جدید لیگ برتر گفت: قطعا هواداران فوتبال در این فصل از دیدن یک لیگ جذاب هیجان زده خواهند شد؛ چرا که تیم‌های خوب و قدرتمند زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر تلاش خواهند کرد.

مایکل آرتتا، ها‌فبک آرسنال نیز از قهرمانی تیمش در جام اتحادیه خوشحال و امیدوار است آرسنال در فصل جدید لیگ برتر به چند سال ناکامی خود پایان دهد و بتواند قهرمانی در این لیگ را تجربه کند. او پس از قهرمانی در جام اتحادیه گفت: آرسنال امروز بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشت. تیم ما خریدهای خیلی خوبی در فصل نقل و انتقالات تابستانی داشت و همین خریدها باعث شد که منسجم‌تر از قبل شود. فکر می‌کنم امسال قدرت تیم ما نسبت به فصل قبل افزایش خوبی داشته است. وقتی به نیمکت ما نگاه می‌کنید می‌بینید که هر بازیکنی که در آنجا نشسته شانس حضور در میدان را دارد. فصل گذشته توانستیم فاتح جام حذفی شویم و در این فصل امیدواریم که روند رو به رشدمان را ادامه دهیم و بتوانیم عملکردی بهتر داشته باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج