adexo3
۱۳۰۱۷۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ادینیو:

دوست دارم برای تیم ملی ایران بازی کنم

ادر لوسیانو ادینیو دوباره تاکید کرد که دوست دارد با پیراهن تیم ملی ایران و زیرنظر کی‌روش کار کند.

خبرگزاری ایسنا: ادر لوسیانو، بازیکن تیم تراکتورسازی درباره حضورش در این تیم، بیان کرد: بازی کردن در این تیم برای من بسیار مهم است و حضور در این تیم با تماشاگرانی که دارد، برایم اهمیت فراوانی دارد و از این انتخاب راضی هستم.

وی درباره انگیزه خود در تراکتورسازی، گفت: من کاملا با فراغ بال این تیم را انتخاب کردم. ۵ سال متفاوت را در مس کرمان دنبال کردم. اکنون برای باشگاه متفاوتی و هوادران متفاوتی بازی می کنم. من به خاطر تماشاگران به این تیم آمدم. مردم حمایت لازم را از من انجام می‌دهند و مطمئنم در صورتی که برای این تیم گلزنی هم کنم، این حمایت‌ها بیشتر خواهد شد.

مهاجم تراکتورسازی درباره اینکه آیا به دنبال آقای گلی در لیگ برتر ایران است یا خیر، بیان کرد: آقای گلی در لیگ برتر ایران کار بسیار دشواری است. تیم‌هایی از جمله استقلال، پرسپولیس، سپاهان، ذوب آهن و پیکان مهاجمان بسیارخوبی دارند که می‌خواهند آقای گل شوند اما من در تراکتور تمامی تلاش خود را انجام می‌دهم. می‌خواهم در هر بازی یک گل به کمک هم تیمی‌هایم به ثمر برسانم. در این صورت در پایان لیگ می‌توانم با خیال راحت بگویم که آقای گل رقابت‌ها خواهم بود.

لوسیانو درباره اهداف خود در تراکتورسازی، اظهار کرد: تراکتور ۶ یا ۷ بازیکن باتجربه دارد و در کنارم بازیکنان خوبی حضور دارند. من می‌خواهم با تراکتور در جایگاه خوبی قرار بگیرم.

وی درباره رسول خطیبی، سرمربی تراکتورسازی نیز گفت: ۲۰ روز است که در تبریز هستم و واقعاً به این نتیجه رسیدم که وی مربی بسیار خوبی هست و درک بسیار خوبی از فوتبال دارد.

بازیکن تراکتورسازی درباره اینکه آیا به قهرمانی در لیگ برتر فکر می‌کند یا خیر، گفت: من در هر لیگ و جامی و با هرتیمی به دنبال قهرمانی هستم. به تمامی تیم‌ها احترام می گذارم اما مطمئن باشید تمامی تلاش خود را انجام می‌دهم تا با این تیم قهرمان شوم.

ادینیو درباره اینکه آیا قبل از انتخاب تراکتورسازی از تیم دیگری پیشنهادی داشت یا خیر، اظهار کرد: من در گذشته در لیگ ایران حضور داشتم و پشنهاداتی از باشگاه‌های سپاهان و استقلال داشتم. با مشورتی که در این زمینه با همسرم که در عین حال مدیر برنامه‌هایم نیز است به تبریز آمدم و تراکتور را انتخاب کردم.

وی درباره صحبت‌هایی که در گذشته درباره بازی کردنش در تیم ملی ایران مطرح شد، بیان کرد: به شخصه علاقمندم که در تیم ملی ایران بازی کنم ولی با این وجود صحبتی یا دعوتی از من برای حضور در تیم ملی صورت نگرفت. کارلوس کی‌روش هم سرمربی بزرگی است و مطمئنم کار کردن در کنار تجربه بزرگی خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج