اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۰۸۳۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آنچلوتی: دی‌ماریا و خدیرا را نمی‌فروشیم

سرمربی رئال‌مادرید عنوان کرد این باشگاه برنامه‌ای برای فروش سامی خدیرا و آنخل دی‌ماریا ندارد. او همچنین گفت: دیدار دوستانه برابر فیورنتینا باعث آمادگی تیم او قبل از سوپرجام شده است.

خبرگزاری ایسنا: رئال‌مادرید شب گذشته (شنبه) در دیداری دوستانه با نتیجه‌ دو بر یک برابر فیورنتینا شکست خورد. این تیم سه‌شنبه همین هفته‌ باید در دیدار رفت سوپرجام اسپانیا برابر آتلتیکو مادرید به میدان برود.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال‌مادرید پس از شکست تیمش برابر فیورنتینا در دیداری دوستانه گفت: به این دیدار نیاز داشتیم؛ چرا که باید به همه بازیکنان تیمم بازی می‌دادم تا یک ارزیابی کلی از آنها داشته باشم. تصمیم گرفتم تا به بازیکنانی که در بازی‌های گذشته کمتر بازی کرده‌اند، بازی بدهم. فیورنتینا تیم خیلی خوبی بود که توانست بازی حساب شده‌ای را به نمایش بگذارد. آنها در این دیدار مرا تحت تاثیر قرار دادند.

سرمربی ایتالیایی رئال‌مادرید ادامه داد: در هر حال از این بازی دوستانه خیلی راضی هستم. بازیکنانی مثل دی‌ماریا، مارسلو و خدیرا که خیلی دیر به اردوی ما اضافه شدند در این دیدار به میدان رفتند تا شرایط مسابقه را به دست آورند. این دیدار به ما کمک خواهد کرد که برابر آتلتیکو مادرید در سوپرجام اسپانیا ترکیب کاملی در اختیار داشته باشیم.

آنچلوتی درباره شرایط بازیکنان جدید این تیم و وضعیت کریستیانو رونالدو نیز گفت: بازیکنان جدیدی که به تیم ما اضافه شدند کیفیت بالایی دارند و این را بازی به بازی نشان می‌دهند. آنها می دانند که در چه تیمی بازی می‌کنند و به خوبی از پس فشار بازی در رئال مادرید برآمد‌ند. درباره وضعیت کریستیانو رونالدو نیز باید بگویم که او در حال حاضر در بهترین شرایط خود قرار دارد و هیچ مشکلی برای همراهی ما ندارد. او قطعا در دیدار رفت سوپرجام اسپانیا به میدان خواهد رفت.

رئال مادرید با وجود خرید چند بازیکن هنوز ترکیب فصل قبل خود را نیز حفظ کرده است. البته در روزهای گذشته تیم‌های زیادی خواهان جذب سامی خدیرا و آنخل دی‌ماریا بوده‌اند. کارلو آنچلوتی درباره وضعیت این دو بازیکن نیز گفت: هیچ چیز درباره این دو بازیکن تغییر نکرده است. آنها هر دو بازیکنان رئال مادرید محسوب می‌شوند و باشگاه قطعا روی آنها برای بازی‌های آینده حساب می‌کند. برنامه‌ای برای فروش آنها نداریم. نقل و انتقالات برای رئال تمام شده است و ما دیگر هیچ بازیکنی را به خدمت نخواهیم گرفت.

سرمربی رئال مادرید در پایان درباره انتخاب آنتونیو کونته به عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایتالیا گفت: کونته در یوونتوس ارزش‌های بالایش را نشان داد و با این تیم به قهرمانی در سری A رسید. او یکی از بهترین مربیان جهان است و انتخاب او به عنوان سرمربی جدید ایتالیا تصمیم درستی است. مطمئنم که کونته در تیم ملی ایتالیا موفق می‌شود.

رئال‌مادرید سه‌شنبه در دیدار رفت سوپرجام اسپانیا باید با آتلتیکو مادرید دیدار کند که این دیدار تکرار فینال لیگ قهرمانان اروپاست که با برتری پر گل رئال‌مادرید به پایان رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج