۱۳۱۲۳۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شاهرخی: مهاجم خوب در لیگ نداریم

مربی اسبق تیم ملی فوتبال می‌گوید نداشتن مهاجمین خوب و عدم حضور ها‌فبک‌های بازی ساز در تیم‌های لیگ برتر سبب افت کیفیت و کم گلی لیگ برتر شده است.

خبرگزاری ایسنا: همایون شاهرخی درباره میزان کم گل‌های زده شده در سه هفته‌ نخست لیگ برتر، اظهار کرد: نداشتن مهاجم خوب در بین تیم‌های لیگ برتری که بتوانند از موقعیت‌ها نهایت استفاده را ببرند از جمله مواردی است که سبب فقر گلزنی شده است.

او ادامه داد: متاسفانه کیفیت دیدارهای لیگ برتر به هیچ عنوان قابل قبول نیست، فراموش نکنیم گلزنی یک امر ذاتی است که باید در وجود یک بازیکن که در خط فوروارد بازی می‌کند وجود داشته باشد.

پیشکسوت فوتبال، نبود مربیان بازیکن ساز را یکی از مهم‌ترین مشکلات در فوتبال ایران دانست و گفت: وقتی مربیان بازیکن ساز در تیم‌های لیگ برتری حضور ندارند تا بتوانند بازیکنان گل زن و مستعد را پیدا کنند باید منتظر چنین روزهای کم گلی در لیگ باشیم.

شاهرخی اضافه کرد: نبود ها‌فبک‌های خوب و بازی ساز هم از مشکلات موجود در لیگ برتر است که سبب فقر گلزنی شده است، مشهور است که می‌گویند وقتی یک تیم دروازه‌بان خوبی داشته باشد می‌تواند بازی را به تساوی بکشاند، ولی یک دروازه‌بان خوب به همراه ها‌فبک خوب می‌تواند بازی را ببرد.

شاهرخی به بالا رفتن توقع مردم از فوتبال پس از جام جهانی اشاره کرد و افزود: پس از آن که مردم در طول یک ماه بازی‌های پر گل و جذاب جام جهانی را دیدند طبیعی است که از دیدن بازی‌های بی کیفیت و کم گل لیگ برتر به ستوه آیند.

او ادامه داد: مربیان دوست ندارند کار خود را از دست بدهند و به همین خاطر رو به بازی تدافعی و بسته می‌آورند تا گل نخورند. البته فراموش نکنیم بستن بازی بسیار با شیوه تدافعی و استفاده از ضد حمله‌ها فرق دارد.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال حضور مدیران غیر فوتبالی و غیر ورزشی را یکی دیگر از عوامل عدم جذابیت لیگ دانست و گفت: وقتی مدیران غیرفوتبالی حضور داشته باشند فشار زیادی را به مربیان برای نتیجه‌گیری می‌آورند و همین امر سبب می‌شود تا سرمربی رو به بازی بسته بیاورد و به این ترتیب آمار گلزنی دچار افت می‌شود و شاهد بازی‌های کم کیفیت خواهیم بود.

شاهرخی اضافه کرد: نیاز به یک بازنگری جدی در بدنه فوتبال ایران داریم تا این که بتوانیم کیفیت بازی‌های لیگ را بالا ببریم.

او همچنین در پاسخ به این پرسش که در سه هفته‌ نخست لیگ کدام تیم عملکرد قابل قبولی داشته است، اظهار کرد: به نظرم سپاهان در طول این سه هفته‌ بازی‌های قابل قبولی را انجام داده و می‌توان به عنوان یک مدعی باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج