adexo3
۱۳۱۵۹۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بختياري‌زاده: به کعبي گفتم ديگر مصاحبه نکند

بازيکن سابق استقلال خوزستان در مورد اختلافات بين اين تيم و حسين کعبي عنوان کرد: آنها اسير شيطنت هاي رسانه ها شدند و تحت تاثير آنها اين حرف ها را زده اند.

ورزش سه: سهراب بختیاری زاده بازیکن اسبق تیم ملی که این روزها تمریناتش را به صورت فردی دنبال می‌کند گفت: این روزها دنبال تیمی میگردم که یک فصل دیگر بازی کنم. من دنبال مربی - بازیکن شدن هم نیستم و فقط میخواهم فوتبال بازی کنم.

وی در مورد بازی های لیگ بیان کرد: بازی های لیگ کیفیت بدی نداشته ولی پیشرفت بازی های لیگ ما نسبت به سال گذشته بسیار کند است و نسبت به هزینه ها و انرژی که میگذاریم پیشرفت قابل توجهی نداشته ایم .

وی افزود: همه تیم ها نزدیک به هم هستند ولی مدعیان قهرمانی همان ۵ تیم مدعی سال قبل هستند .

بازیکن سابق استقلال خوزستان در مورد اختلافات بین این تیم و حسین کعبی عنوان کرد: من دنبال این نیستم که ببینم حرف چه کسی درست است و حرف چه کسی غلط . آنها اسیر شیطنت های رسانه ها شدند و تحت تاثیر آنها این حرف ها را زده اند.

من با حسین تلفنی صحبت کردم و از او خواستم که مصاحبه نکند و او هم حرف های مرا قبول کرد.هم برای حسین تیم زیاد است و هم برای استقلال خوزستان بازیکن. این جور مسایل به فوتبال خوزستان ضربه میزند و از آنها میخواهم به این صحبت ها پایان دهند.

بختیاری زاده در پایان در مورد حاشیه های زیاد فوتبال ایران اظهار داشت: حاشیه در همه جای دنیا وجود دارد ولی متاسفانه مردم و رسانه های ما بیشتر دنبال مسایل حاشیه ای فوتبال هستند تا مسایل فنی. رسانه ها باید بیشتر مسایل فنی را برای مردم پوشش دهند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج