اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۲۷۰۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

دوستی‌مهر: ‌جدایی مهدوی‌کیا کذب است

اردوی آلمان تیم ملی فوتبال جوانان لغو شد تا بار دیگر دردسرهای علی دوستی‌مهر پیش از مسابقات قهرمانی جوانان آسیا بیشتر شود.

وب سایت نود: تیم ملی فوتبال جوانان ایران با هدایت علی دوستی‌مهر باید مهرماه در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی ۲۰۱۵ شرکت کند اما لغو اردوها و بازی‌های تدارکاتی یکی پس از دیگری، شرایط نامساعدی را برای این تیم در آستانه بازی‌های میانمار بوجود آورده است.

** لغو اردوی آلمان و ۶ بازی تدارکاتی بخاطر ۱۵۰ میلیون!

دوستی‌مهر درباره لغو اردوی آلمان که شنیده می‌شود بخاطر هزینه ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومانی لغو شده،گفت: این اردو بخاطر نداشتن بودجه کافی لغو شد. تیم جوانان روی این اردو و استفاده از تجربیات آن حساب ویژه‌ای باز کرده بود اما متاسفانه منتفی شدنش بویژه در فاصله کمتر از ۲ ماه مانده تا شروع مسابقات قهرمانی آسیا، در روحیه بازیکنان و حتی کادر فنی اثرگذار بود.

وی با تاکید بر اینکه بارها از اهمیت فوق‌العاده بازی‌های تدارکاتی خارجی برای تیم‌های آسیا سخن گفته و آن را با ماه‌ها تمرینات و بازی‌های داخلی غیرقابل مقایسه دانسته است، افزود: فدراسیون اردوهای داخلی زیادی برای تیم جوانان تدارک دید اما برای تیمی که قصد حضور و موفقیت در تورنمنت‌های بین‌المللی را دارد، حریف تدارکاتی داخلی جای حریفان خارجی را نمی‌گیرد.

** اکثر حریفان ما تیم‌های دسته دو، سه و توابع بودند

دوستی‌مهر با بیان اینکه در داخل ایران هم تیم‌های لیگ برتری و حتی تیم‌های لیگ دسته یک فرصتی برای بازی با تیم ملی جوانان ندارند،‌ ادامه داد: تیم‌های لیگ برتری درگیر مسابقات لیگ هستند و هر چند روز یکبار بازی دارند که طبیعتا فرصتی برای بازی تدارکاتی نخواهند داشت. ما بیشتر با تیم‌های لیگ دسته ۲ و ۳ و همینطور بعضی تیم‌های توابع بازی می‌کنیم. فکر می‌کردیم در آلمان با انجام ۶ یا ۷ بازی تدارکاتی برنامه‌ریزی شده، می‌توانیم جبران برخی کمبودهای گذشته را داشته باشیم و به وضعیت تجربی و آمادگی فنی و روانی مناسبی پیش از سفر به میانمار برسیم که متاسفانه لغو شد.

** فدراسیون هم می‌داند بازی‌های خارجی کمی داشتیم

سرمربی تیم جوانان در واکنش به اینکه با شرایط فعلی تا چه اندازه می‌توان به موفقیت ملی پوشان در میانمار امیدوار بود، تصریح کرد: توکل ما به خدا و ائمه اطهار علیهم‌ا‌لسلام است و امیدواریم با کمک آنها و غیرت ایرانی بازیکنان بتوانیم به نتیجه برسیم. با برنامه‌ریزی‌هایی که فدراسیون داشت تمرینات داخلی زیادی را به طور منظم برگزار کردیم اما خود فدراسیون هم می‌داند که تدارکات خارجی خوبی نداشتیم؛ بنابراین وقتی تیمی به صورت جدی محک نخورده نمی‌توان آینده‌اش را تا حدی پیش‌بینی کرد. همه فوتبالی‌ها و کار کرده‌ها این حرف را می‌فهمند. ما از ابتدای امسال تنها دو بازی تدارکاتی ملی آن هم با تیم امارات داشتیم در حالی که جدی‌ترین حریف مرحله گروهی ما میانمار میزبان بازی‌ها و تایلند دو تیم شرقی هستند. به اردوی ترکیه هم رفتیم و چند بازی با تیم‌های باشگاهی داشتیم. در آخرین برنامه هم ۱۲ شهریور به چین می‌رویم و تا ۱۶ شهریور آنجا هستیم که احتمالا یک بازی تدارکاتی برگزار می‌کنیم.

** جدایی مهدوی‌کیا کذب است

دوستی‌مهر همچنین در واکنش به شایعه جدایی مهدی مهدوی‌کیا از تیم ملی جوانان بخاطر ناراحتی از بی‌توجهی فدراسیون فوتبال به تیم‌های پایه گفت: جدایی مهدی صحت ندارد. طبیعتا هم ما و هم مهدوی‌کیا از لغو اردوی آلمان که مهدی تلاش زیادی برای فراهم شدن آن داشت، ناراحت هستیم اما کنار هم خواهیم بود. اصلا هیچ بحثی در این باره مطرح نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج