اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۲۷۵۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عنایتی: تبلیغات به صادقیان ضربه زد!

مهاجم تیم فوتبال پدیده گفت: برای هواداران پرسپولیس احترام قائل هستم و کری خوانی را برای جوان‌ها می‌دانم.

وب سایت نود: رضا عنایتی در مورد دیدار فردای پدیده مقابل پرسپولیس عنوان کرد: بازی بسیار سختی پیش رو داریم چرا که پرسپولیس نتایج خوبی نگرفته و در این بازی با حمایت هواداران به دنبال جبران شکست هفته گذشته است. نقاط ضعف و قوت این تیم را شناسایی کردیم و به دنبال کسب امتیاز در دیدار مقابل این تیم هستیم.

وی افزود: با وجود احترامی که برای هواداران پرسپولیس قائل هستم اما نمی‌خواهیم در این بازی دست خالی میدان را ترک کنیم و با نهایت توان بازی خواهیم کرد.

مهاجم تیم پدیده که در گلزنی به پرسپولیس خوش سابقه است، در این مورد گفت: واقعا به این بحث فکر نمی‌کنم، مهم این است که بازیکن تاثیرگذاری برای تیم خودم باشم. تلاشم را می‌کنم و در نهایت هرچه خدا بخواهد همان می‌شود.

عنایتی در مورد اینکه تیمش توانایی پدیده شدن در لیگ برتر را دارد یا نه، تصریح کرد: برنامه کلی ما ماندن در لیگ برتر است و رویاپردازی نمی‌کنیم. اتفاقات فوتبالی هم در این میان نقش دارد و ما همواره نیم نگاهی به بالای جدول خواهیم داشت.

وی در مورد اینکه بین بازیکنان با سابقه بازی در استقلال کمتر برای پرسپولیس کری خوانده و شاید به همین دلیل در جمع آبی پوشان جایی ندارد گفت: همواره به حریفم احترام می‌گذارم و کری خوانی را مخصوص بازیکنان جوان می‌دانم. هیچ وقت سعی نکردم به زور در تیمی باشم و تنها یک هوادار ساده استقلال هستم اما به هر تیمی بروم تلاش می‌کنم بهترین بازی را انجام دهم.

مهاجم پدیده درباره کیفیت چمن ورزشگاه آزادی خاطرنشان کرد: صددرصد کیفیت چمن ورزشگاه آزادی سبب می‌شود ما هم بهتر بازی کنیم چراکه پدیده تیمی است که در فوتبال روی زمین تبحر دارد.

عنایتی در مورد اینکه گفته می‌شود او از بحث سن در فوتبال عبور کرده، اظهار داشت: کمتر پیش می‌آید یک بازیکن برای چندین دوره خوب باشد اما زندگی سالم یکی از اصول بازیکن حرفه‌ای است و من همواره سعی می‌کنم سالم زندگی کنم.

وی درباره اینکه چرا در فوتبالی که رضا عنایتی در آن هنوز خودنمایی می‌کند، بازیکنان جوان زود از صحنه محو می‌شوند، یادآور شد: یکی از مهمترین مشکلات ما بحث آکادمی و زیر ساخت‌هاست. یک مشکل دیگر تبلیغات زیاد است که سبب می‌شود بازیکنان خیلی زود اشباع شوند و با رسیدن به سطح اول فوتبال احساس کنند به همه چیز رسیده‌اند. نتیجه این تبلیغات است که پیام صادقیان با آن فوتبال خوب، دچار مشکل می‌شود و با داور درگیری پیدا می‌کند. صادقیان بازیکنی است که می‌تواند در تیم ملی و اروپا بازی کند اما فضای فوتبال ما او را وارد شرایط دیگری می‌کند که از آن ضربه می‌خورد.

عنایتی در مورد اینکه تصمیمش برای بازی تا ۴۰ سالگی شوخی است یا جدی، به تسنیم گفت: من شوخی ندارم و تا زمانی که سرحال باشم باید مرا تحمل کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج