اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۰۳۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

راجرز: حضور بالوتلی به سود ماست

سرمربی لیورپول عنوان کرد ماریو بالوتلی می‌تواند قدرت هجومی تیمش را تا حد زیادی افزایش دهد. او همچنین به هواداران تیمش قول داد این فصل بازی‌های بهتری از تیمش شاهد خواهند بود.

وب سایت نود: لیورپول که در زمان نقل و انتقالات توانست چند بازیکن جوان را به خدمت بگیرد، در نهایت با ماریو بالوتلی نیز به توافق رسید تا این بازیکن ایتالیایی را به خدمت بگیرد.

برندان راجرز سرمربی لیورپول درباره جذب ماریو بالوتلی گفت: خیلی خوشحالم که توانستیم این بازیکن را جذب کنیم. مطمئن هستم بالوتلی در لیورپول موفق خواهد شد. او قبلا در لیگ بازی کرده و با شرایط لیگ برتر به خوبی آشناست. در تیم من استوریج توانسته بازی‌های خوبی در خط حمله انجام دهد و جای ثابتی نیز پیدا کند. حضور بالوتلی می‌تواند قدرت دانیل استوریج را نیز تا حد زیادی افزایش دهد. قطعا حضور بالوتلی به سود ما است.

راجرز درباره شرایط تیم خود در این فصل گفت: در اینجا اصلا نمی‌توان تیمی را از پیش برنده دانست تا جایی که صدرنشین جدول رده‌بندی برابر قعرنشین شکست می‌خورد و این اصلا عجیب نیست. در لیگ‌های دیگر غالبا رقابت برای کسب عنوان قهرمانی بین دو تیم وجود دارد یا یک تیم با اختلاف زیاد نسبت به دیگر تیم‌ها جام قهرمانی را بالای سر می برد اما در لیگ برتر انگلیس چند تیم برای کسب عنوان قهرمانی می‌جنگند. اطمینان دارم که فان خال از این رقابت تنگاتنگ در لیگ برتر انگلیس شگفت‌زده خواهد شد. او می‌تواند برای این که از این سخنان من اطمینان پیدا کند به اظهارنظرهای سرمربیان خارجی توجه کند.

سرمربی موفق لیورپول همچنین درباره لوئیس فان‌خال سرمربی منچستر‌یونایتد نیز گفت: طبیعی است که باید بگویم من از علاقمندان به فلسفه مربیگری لوئیس فان خال هستم. او مربی با تجربه و با کارنامه‌ای درخشان است. او در چند تیم سرشناس اروپایی مربیگری است. با همه آنها نتایج رضایت‌بخشی را به دست آورده است. وقتی وارد دنیای مربیگری می‌شوی خود به خود ذهنت متوجه مربیانی می‌شود که در تاریخ فوتبال صاحب فکر و اندیشه بوده اند. فان خال یکی از این مربیان است.

راجرز در پایان گفت: به هواداران لیورپول قول می‌دهم امسال بازی‌های بهتری را از تیمشان شاهد باشند. ما فصل گذشته نیز برای قهرمانی در لیگ برتر تلاش کردیم اما در روزهای پایانی نتوانستیم به این موفقیت برسیم. امیدوارم تیم امسال بتواند علاوه بر بازی خوب نتایج خوبی نیز کسب کند.

لیورپول فصل قبل با هدایت راجرز عملکرد بسیار خوبی داشت و تا آستانه قهرمانی پیش رفت اما در نهایت رقابت را به منچسترسیتی واگذار کرد و نتوانست عنوان قهرمانی را به دست آورد اما این تیم با قرار گرفتن در جایگاه دوم جواز صعود به لیگ قهرمانان اروپا برای فصل جدید را به دست آورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج