adexo3
۱۳۳۶۳۰
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

کاسیاس: قهرمانی اروپا را می‌خواهیم

دروازه‌بان و کاپیتان رئال مادرید ابراز امیدواری کرد این فصل تیمش برای بار یازدهم قهرمانی در اروپا را تجربه کند.

خبرگزاری ایسنا: رئال مادرید فصل گذشته توانست به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست یابد. آنها این فصل با هدایت کارلو آنچلوتی می‌خواهند به اولین تیمی در تاریخ این رقابت‌ها تبدیل شوند که توانسته از قهرمانی خود دفاع کند.

ایکرکاسیاس، دروازه‌بان و کاپیتان رئال مادرید درباره شرایط این تیم در فصل جدید، گفت: رئال مادرید همیشه با انگیزه قهرمانی در جام‌ها شرکت می‌کند. سالهاست که ما با همین روند در مسابقات شرکت ‌کرده‌ایم. خو‌شبختا‌نه سال گذشته یک سال رویایی برای ما بود و توانستیم به عنوان اولین باشگاه جهان به ۱۰ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست یابیم. کسب دهمین قهرمانی لیگ قهرمانان افتخار بسیار بزرگی برای ما بود، اما پایان افتخارها ما محسوب نمی‌شود. می‌خواهیم در این فصل یازدهمین قهرمانی در لیگ قهرمانان را کسب کنیم و برای رسیدن به این هدف کاملا آماده هستیم.

دروازه‌بان رئال مادرید در ادامه گفت: با اضافه شدن تونی کروس و خامس رودریگس توانستیم سر و سامان خوبی بگیریم. هر دوی این بازیکنان اهمیت زیادی برای ما دارند و مطمئنم در فصل جدید با حضور این دو بازیکن قدرت بیشتری پیدا خواهیم کرد. کار ما در این فصل سخت است، چرا که باید قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا دفاع کنیم. دفاع از قهرمانی همیشه سخت و دشوار است. علاوه بر این تیم ما امسال با تجربه‌تر شده و آماده هستیم تا قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کنیم.

کاسیاس در پایان گفت: برای همه ما بهترین خاطره فصل گذشته قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بود اما باید توجه داشته باشیم که نگاهمان به آینده باشد و بتوانیم به تاریخ سازی خود ادامه دهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ايمان

      شك نكنيد كه قهرماني 3و تا جام برا ماست .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج