adexo3
۱۳۵۸۱۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شجاعي امروز با ساراگوسا مي‌بندد؟

مدير ورزشي باشگاه ساراگوسا،"آنخل مارتين گونسالس "، ديروز اعلام کرده بود که اين باشگاه به دنبال به خدمت گرفتن يک هافبک تهاجمي است تا پرونده نقل و انتقالات اين تيم بسته شود.

خبرگزاری فارس: مدير ورزشي باشگاه ساراگوسا،"آنخل مارتين گونسالس "، ديروز اعلام کرده بود که اين باشگاه به دنبال به خدمت گرفتن يک هافبک تهاجمي است تا پرونده نقل و انتقالات اين تيم بسته شود.

ساراگوسا که نهایتا نتوانست "چولی" بازیکن تیم بتیس را بصورت قرضی به خدمت بگیرد؛ در حال حاضر به شدت به دنبال امضای قرارداد با مسعود شجاعی است. از مسعود به عنوان جدی ترین گزینه ساراگوسا یاد می شود.بازیکنی که تا روز آخر نقل و انتقالات، در تیررس این باشگاه بود.

مسعود شجاعی در تاریخ ۳۰ ژوئن امسال، قراردادش با باشگاه لاس پالماس به اتمام رسید و حاضر نشد تا قراردادش با این تیم را تمدید کند. وی در حال حاضر بازیکن آزاد است.

گونسالس شناخت بسیار خوبی از شجاعی دارد چرا که در دوران حضور این بازیکن در تیم اوساسونا، وی نیز در این تیم حضور داشت. مسعود همچنین پیشنهاد خوبی نیز از نومانسیا در جیب دارد و این دو باشگاه دسته دومی اسپانیا تنها گزینه های روی میز مسعود به حساب می آیند.

به گزارش "Elperiodeicodearagon"، قرار است که امروز نشستی بین نمایندگان شجاعی و مدیران ساراگوسا صورت بگیرد تا در مورد جزئیات پیشنهاد ساراگوسا مذاکره کنند.

باشگاه ساراگوسا در این تابستان ۱۴ بازیکن را جذب کرده و به دنبال آخرین خرید تابستانی خود است. لازم به ذکر است که ساراگوسا به مانند بسیاری از باشگاه های دسته دومی اسپانیا، با محدویدت های مالی برای پرداخت حقوق روبروست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج