۱۳۵۹۸۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پرس: با رونالدو جنگی ندارم

رئیس باشگاه رئال مادرید ادعا کرد از دست ستاره پرتغالی تیمش به خاطر اظهارات اخیر وی در انتقاد از سیاست‌های نقل و انتقالات باشگاه عصبانی نیست.

خبرگزاری تسنیم: فلورنتینو پرس، گفته‌های اخیر کریستیانو رونالدو در انتقاد از نقل و انتقالات باشگاه رئال مادرید را کم اهمیت دانست.

رونالدو هفته گذشته با انتقاد از سیاست‌های باشگاه برای فروش مهره‌هایی مانند آنخل دی‌ماریا و ژابی آلونسو به هدف میدان دادن به بازیکنانی مانند تونی کروس و جیمز رودریگز گفت که اگر او رئیس باشگاه بود چنین نقل و انتقالاتی را انجام نمی‌داد.

فلورنتینو پرس در واکنش به گفته‌های ستاره پرتغالی تیمش گفت: رونالدو را خیلی خوب می‌شناسم. او بهترین بازیکن دنیا است و تعهدش نسبت به رئال مادرید را نمی‌توان زیر سؤال برد. مصاحبه‌اش را کامل شنیده‌ام و از آنجایی که او را می‌شناسم‌ می دانم که هدفش زیر سؤال بردن باشگاه نبوده است. با یکدیگر رابطه‌ای فوق‌العاده‌ داریم و من هیچ جنگی با او ندارم.

رئیس باشگاه رئال مادرید در ادامه به حرف و حدیث‌هایی که در خصوص فروش ژابی آلونسو به بایرن مونیخ وجود دارد اشاره کرد و اظهار داشت: رابطه من با آلونسو هم خوب بود. خود او بود که به دفتر من آمد و اصرار داشت به او اجازه رفتن بدهیم. آلونسو احساس می‌کرد که رفتن از رئال مادرید هم به صلاح خودش است هم به صلاح باشگاه. ما هنوز هم رابطه فوق‌العاده‌ای داریم. تنها کاری که ما انجام دادیم عمل به خواسته او بود. آلونسو به پایان دوران بازیگری خود نزدیک می‌شود و ترجیح داده که این راه را در پیش بگیرد.

پرس در پایان در خصوص سؤالاتی که درباره ناکامی تیم او در رقابت با منچستریونایتد برای جذب رادامل فالکائو وجود داشت پاسخ داد. یکی از این سؤالات این بود که آیا اختلاف رئالی‌ها با ژرژ مندز، مدیر برنامه‌های فالکائو مانع از عقد قرارداد میان طرفین شده است، که پرس اینگونه به آن پاسخ داد: ما تصمیم داشتیم فالکائو را به بازیکنان خود اضافه کنیم اما این برنامه منتفی شد و در این برنامه نظر کارلو آنچلوتی فاکتور بسیار مهمی بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج