اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۶۰۶۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حق پخش فوتبال را امنیتی نکنید

مالک باشگاه ملوان می‌گوید، صدا و سیما باید حق پخش را به عنوان حق مسلم باشگاه‌های پرداخت کند و مسائل امنیتی را در این زمینه ورود ندهد.

خبرگزاری ایسنا: سیروس محجوب در مورد آخرین شرایط و توافقات انجام شده برای حق پخش تلویزیونی رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد:‌ متاسفانه بارها در مورد این موضوع صحبت‌های لازم انجام شده ولی هنوز حق واقعی باشگاه‌ها در این زمینه پرداخت نشده است.

او با بیان اینکه حق پخش متعلق به باشگاه‌هاست و جای چانه زنی ندارد،‌ خاطر نشان کرد: همان طور که باشگاه‌ها هزینه می‌کنند تا بتوانند در طول یک فصل عملکرد قابل قبولی را داشته باشند، از صدا و سیما انتظار می‌رود تا به این حق باشگاه‌ها احترام بگذارد و آن را پرداخت کند.

مالک باشگاه ملوان تصریح کرد:‌ تیم‌هایی چون ملوان طرفداران بسیاری را دارند و به تبع آن شمار زیادی نیز بازی‌های ملوان را از طریق تلویزیون دنبال می‌کنند. مساله حق پخش در تمامی لیگ‌های حرفه‌ای مساله‌ای حل شده است اما نمی‌دانم در فوتبال ایران چرا این بحث‌ها در مورد حق پخش مطرح می‌شود.

محجوب با بیان اینکه درک باشگاه‌ها و صدا و سیما باید از یکدیگر متقابل باشد،‌ گفت: صدا و سیما باید شرایط ما را درک کند و بداند که تامین هزینه‌های یک باشگاه در طول یک فصل هزینه زیادی می‌برد و این حق پخش می‌تواند بخشی از هزینه‌ها را تامین کند.

او در ادامه به موارد مطرح شده مبنی بر ورود نهادهای امنیتی به بحث حق پخش انتقاد کرد و به ایسنا گفت: اینکه مسائل را این گونه مطرح می‌کنند و موارد امنیتی را در این زمینه وارد می‌کنند اصلا در شان فوتبال و حتی کشور ایران نیست.

محجوب اضافه کرد: فوتبال جایگاه خود را دارد و ما هم قصد هزینه کردن پول‌ها را در باشگاه‌ها داریم. پیشنهاد مطرح شده توسط صداوسیما اصلا منطقی نیست و یا به عبارت بهتر کافی نیست.

او با بیان اینکه رسیدن به یک تفاهم قابل اجرا بین باشگاه‌های ایران و صدا و سیما دور از دسترس نیست، خاطرنشان کرد: صداوسیما خودش را به جای تیم‌های لیگ برتری بگذارد. آیا حاضر است از حق خود کنار بکشد؟

مالک باشگاه ملوان خاطرنشان کرد: ما هم مشکلات خود را در فوتبال داریم و همان طور که مشکلات فوتبال به صداوسیما ربطی ندارد، مشکلات صداوسیما نیز به ما ربطی ندارد. البته اینکه دوربین‌ها را به ورزشگاه‌ها راه ندهیم هم کار درستی نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج