adexo3
۱۳۷۰۲۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عنایتی: سپاهانی‌ها تجربه دارند، ما انگیزه

مهاجم تیم فوتبال پدیده خراسان در آستانه بازی حساس تیمش مقابل سپاهان تأکید کرد که مشهدی‌ها با یک حریف خطرناک و باکلاس روبه‌رو خواهند شد.

خبرگزاری تسنیم: غلامرضا عنایتی درمورد دیدار حساس تیمش مقابل سپاهان گفت: به نظر من یکی از زیباترین بازی‌های لیگ را شاهد خواهیم بود. تماشاگران مشهدی بی‌صبرانه منتظر چنین بازی‌هایی هستند و مطمئنم حضور پرشماری در ورزشگاه خواهند داشت. امیدوارم با حمایت آنها در نهایت سه امتیاز را بگیریم و روند شکست‌ناپذیری‌مان ادامه داشته باشد.

وی در مورد بحران سپاهان، جدایی زلاتکو کرانچار و آمدن حسین فرکی به این تیم تأکید کرد: این مسائل به ما مربوط نمی‌شود. ما به هیچ عنوان به بحران سپاهان و جدایی کرانچار توجه نداریم. سپاهان یک تیم باکلاس و خطرناک است و حالا با آمدن سرمربی جدید به این تیم شوک وارد شده است. آنها از لحاظ تجربه برتر از ما هستند اما انگیزه‌ای که بازیکنان پدیده دارند قطعاً کار سپاهان را مقابل ما سخت خواهد کرد.

عنایتی در پاسخ به این سؤال که «آیا در این بازی دروازه سپاهان را باز خواهی کرد؟»، گفت: تمام تلاش من این است که گل بزنم و امیدوارم اگر موقعیت داشتم دروازه سپاهان را باز کنم. البته کار من آسان نیست چون سپاهان مدافعان بسیار باهوش و خوبی دارد که این موضوع کار مرا سخت می‌کند.

مهاجم پدیده مشهد در پایان در مورد اینکه روند شکست‌ناپذیری این تیم تا چه زمانی ادامه پیدا خواهد کرد، گفت: الان هر تیمی جلوی ما بازی می‌کند انگیزه زیادی دارد تا اولین شکست را به پدیده تحمیل کند. این موضوع کار ما را سخت می‌کند ولی تلاش می‌کنیم تا جایی که امکان دارد نبازیم و این روند را ادامه دهیم. امیدوارم پدیده در نباختن رکورد بزند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج