adexo3
۱۳۷۵۸۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خوروش: اختلافی با کرانچار نداشتم

سرپرست تیم فوتبال سپاهان تأکید کرد که هیچ اختلافی با سرمربی پیشین این تیم نداشته است.

خبرگزاری تسنیم: رسول خوروش درباره دیدار دو تیم پدیده مشهد و سپاهان که با پیروزی یک بر صفر زردپوشان اصفهانی همراه بود، اظهار داشت: سرمربی تیم ما تغییر کرده و به همین دلیل با تفکرات جدیدی به مصاف پدیده رفتیم. بازی سختی پیش‌رو داشتیم و پدیده از نظر آمادگی مقابل ما بسیار خوب ظاهر شد.

وی ادامه داد: بازیکنان ما از هر نظر آماده بودند و انگیزه داشتند که بعد از ۴ هفته نتیجه نگرفتن به پیروزی برسیم. بازیکنان‌مان برای حفظ آبرو تمام توان‌شان را گذاشتند تا ۳ امتیاز دیدار با پدیده را بگیریم.

خوروش در پاسخ به این سؤال که آیا تغییر مربی به بازیکنان شوک وارد کرده بود یا نه، گفت: مطمئناً این موضوع بی‌تاثیر نبوده است. نمی‌دانیم تغییر مربی چقدر تاثیرگذار بود اما طبیعی است که بعد از چنین اتفاقاتی به تیم شوک وارد می‌شود.

سرپرست تیم سپاهان درباره کناره‌گیری کرانچار از سرمربیگری سپاهان عنوان کرد: این تصمیمی بود که خود کرانچار گرفت و هنوز هم دلیل آن را نمی‌دانیم. بالاخره مسائلی بوده که کرانچار نخواسته به کارش ادامه دهد، اما خوشبختانه این مسئله باعث نشد که به سپاهان ضربه بخورد. کاملاً طبیعی به کارمان ادامه می‌دهیم و باشگاهی حرفه‌ای هستیم که تغییرات را به خوبی انجام دادیم و در ۲۴ ساعت یک مربی خوب دیگر را به اصفهان آوردیم.

خوروش در خصوص اینکه شایعه شده بود کرانچار به دلیل مشکلاتش با او سپاهان را ترک کرده و آیا این موضوع صحت دارد یا نه، خاطرنشان کرد: ما هیچ مشکلی با یکدیگر نداشتیم و از این شایعات همیشه به وجود می‌آید. خودم کرانچار را به سپاهان آوردم و در سال سوم که سال گذشته می‌شد در تصمیم هیئت مدیره برای حفظ او تاثیرگذار بودم. حتی این فصل هم به آقای خلیلیان تأکید کردم او را حفظ کنند و دلیلی نداشت با کرانچار دچار مشکل شوم. امسال تیم خوبی تشکیل داده بودیم و به هیچ‌وجه راضی نبودیم کرانچار برود.

وی درباره آینده سپاهان گفت: تیم ما یک مربی خوب به نام حسین فرکی دارد که مطمئناً این فصل هم مدعی قهرمانی خواهیم بود. در ادامه فصل می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم و شرایط‌مان بهتر شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج