اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۷۸۳۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چه کسی پادشاه مادرید می شود؟

دو غول مادریدی امشب ساعت ۲۲:۳۰ برای هفتمین بار در سال ۲۰۱۴ رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

سایت برنامه نود: رئال و اتلتیکو امشب در حالی در هفته سوم لالیگا به مصاف یکدیگر می روند که هر دویشان نسبت به دو بازی سوپرجام اسپانیا تفاوت های زیادی داشته اند. ژابی آلونسو و دی ماریا از رئال و اینسوا و آلدروایلد از اتلتیکو جدا شدند، رئال در آنوئتا یک شب اسفبار را با شکستی سنگین پشت سر گذاشت، خدیرا، کارواخال و سبویا در بازیهای ملی مصدوم شدند، کریستیانو رونالدو به ادعای خود به شرایط ایده آل برگشته است، چیچاریتو و چرچی نیز فرصت دارند تا برای اولین بار در پیراهن تیمهای جدیدشان به میدان بروند.

هر چند که اتلتیکو اولین فینال فصلش مقابل رئال به پیروزی دست یافت اما عملکرد متزلزل شاگردان سیمئونه موجب شده که هواداران آنها به غلبه مجدد بر رئال چندان اطمینان نداشته باشند. در نقطه مقابل رئال شروع بدی را در لیگ داشت و شکست سنگین مقابل سوسیه داد ضربه ای سنگین بر پیکره این تیم بود. فینالیست های لیگ قهرمانان فصل گذشته امشب برای هفتمین بار در سال ۲۰۱۴ برابر هم قرار می گیرند. کفه ترازو به نفع شاگردان آنچلوتی است: سه پیروزی برای سپیدپوشان ، یک برد برای سفید و قرمز ها و دو تساوی نتیجه تقابل دو غول مادریدی بوده است.

هیچ کس نمی تواند به ضرس قاطع بگوید که کدام تیم امشب پیروز می شود اما آمار می گویند که رئال در دربی های اخیر خود بین ۵۵ تا ۷۰ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشته ، دو برابر حریف به چارچوب دروازه شده ، ۲۷ درصد کمتر از حریف خطا مرتکب شده، و کمتر کارت گرفته است. در روزهای اخیر منتقدان اتلتیکو آنها را به "فوتبال خشن" متهم شده کرده اند. ادعایی که با واکنش تند سرزو، مدیر اتلتیکو همراه شد تا امشب نگاه ها به سمت داور باشد. ماتئو لاهوز، قضاوت بازی امشب را به عهده دارد، داوری که در فوتبال اسپانیا او را با قضاوت "به سبک انگلیسی" می شناسند. لاهوز در طول قضاوت هایش در لالیگا به طور متوسط ۲۴ خطا در هر بازی می گیرد که از این حیث یکی از پائین ترین آمارها را در میان داوران لیگ اسپانیا به نام خود ثبت کرده است.

به هر صورت امشب رئال مادرید منتظر اخبار خوش از شرایط کریستیانو رونالدوست. مهاجم پرتغالی سه هفته اخیر را به درمان مصدومیت سنگین خود سپری کرده است. او در هر کدام از دو بازی سوپرجام اسپانیا مقابل اتلتیکو یک نیمه بازی کرد و امشب می خواهد عملکردش در آن دو بازی را جبران کند.

رونالدو امشب مهمترین تغییر ترکیب رئال نسبت به بازی مقابل سوسیه داد خواهد بود. خط هافبک رئال را مودریچ-کروس-خامس رودریگز تشکیل خواهند داد. سرجیو راموس احتمالا در پی مصدومیت کارواخال در پست مدافع راست انجام وظیفه خواهد کرد، پستی که در سالهای اخیر به ندرت در آن مورد استفاده قرار گرفته است. درون چارچوب دروازه رئال، کاسیاسی که توسط سیمئونه به عنوان بهترین بازیکن رئال برگزیده شده است، امیدوار است که امشب به یاد روزهای اوج خود ، با سوپر واکنش هایش دوباره دل هواداران رئال را برباید. چیچاریتو، مهاجم مکزیکی رئال نیز از روی نیمکت منتظر فرصت خود خواهد ماند.

سیمئونه در بازی امشب حق نشستن روی نیمکت را نخواهد داشت و به همین خاطر بازی را از سکوهای برنابئو دنبال خواهد کرد. پس گردنی مربی اتلتیکو به داور در بازی برگشت سوپرجام مقابل رئال موجب شد که مربی آرژانتینی هشت هفته محروم شود که چهار جلسه از این محرومیت در لالیگا اعمال خواهد شد. در ترکیب اتلتیکو مویا و تیاگو به ترکیب اصلی بر می گردند. آردا توران به طور کامل از مصدومیت خود ریکاوری کرده است و رائول خیمنز مکزیکی به جای گریزمن در ترکیب جای خواهد گرفت.چرچی ایتالیایی نیز امشب فرصت خواهد داشت تا اولین بازی خود را برای اتلتیکو انجام بدهد.

به هر صورت شطرنج تاکتیکی آنچلوتی- سیمئونه امشب یک پیروز خواهد داشت. هر کدام از این دو که امشب سه امتیاز را به چنگ آورند، تا چند ماه خود را از زیر بار انتقادات دور خواهند کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج