adexo3
۱۳۸۷۳۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سلاخی سوئیسی ها در برنابئو

شب اول فصل جدید رقابتهای چمپیونزلیگ در فصل ۱۵-۲۰۱۴ آغاز شد و دو تیم رئال مادرید و بازل سوئیس از گروه B، به مصاف هم رفتند که در پایان نیمه نخست شاگردان آنچلوتی به پیروزی قاطعانه ۴-۱ دست یافتند.

طرفداری: شب اول فصل جدید رقابتهای چمپیونزلیگ در فصل ۱۵-۲۰۱۴ آغاز شد و دو تیم رئال مادرید و بازل سوئیس از گروه B، به مصاف هم رفتند که در پایان نیمه نخست شاگردان آنچلوتی به پیروزی قاطعانه ۴-۱ دست یافتند.

رئال مادرید، قهرمان فصل گذشته این رقابت ها که فصل جدید را خوب شروع نکرده است، در این دیدار خانگی به شدت تحت فشار بود تا به فرم مورد انتظار هواداران بازگردد و از این رو یک بازی هجومی در دستور کار شاگردان آنچلوتی قرار گرفته بود که در دقیقه ۱۴ به نتیجه رسید و با گل به خودی بازیکنان بازل، مادرید پیش افتاد. حملات این تیم همچنان پر دامنه ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۳۰ گل دوم توسط گرث بیل از راه رسید. یک دقیقه نگذشته بود که کریستیانو رونالدو، آقای گل فصل گذشته این رقابتها حساب کار را ۳-۰ کرد.

به نظر می رسید که مادریدی های قصد تلافی دو شکست متوالی در لیگ را دارند و این بار در دقیقه ۳۶ حساب کار را خامس رودریگز ۴-۰ کرد تا کمی از فشار انتقادات از خود را نیز کاهش دهد. اما این اختلاف چندان دوام نیاورد تا روی غفلت دفاع رئال مادرید، شاگردان پائولو سوسا بلافاصله اختلاف را به سه گل کاهش دهند. نیمه اول با زیبایی هرچه تمام تر و بدون هیچ برخورد خاصی به پایان رسید.

شرح گل ها:

دقیقه ۱۴ (۱-۰): پاس پشت پای زیبای خامس با نفوذ ناچو از سمت راست همراه شد و سپس سانتر این بازیکن در میانه راه با مارک ساچی برخورد کرد و پس از تغییر مسیر درون دروازه بازل قرار گرفت.

دقیقه ۳۰ (۲-۰): پاس پشت دفاع عالی از لوکا مودریچ با فرار گرث بیل همراه شد و سپس این ستاره ولزی توپ را از بالای سر دروازه بان رد کرد و در ادامه در دهانه دروازه خود را به توپ رساند و آن را وارد دروازه کرد.

دقیقه ۳۱ (۳-۰): مودریچ با پاسی در عمق بیل را از سمت راست راه انداخت تا پاس این بازیکن به دهانه دروازه را کریستیانو رونالدو به راحتی به گل سوم تبدیل کرده و خود نیز ۶۹ گلِ شود.

دقیقه ۳۶ (۴-۰): رئال مادرید دست بردار نبود و این بار پس از یک همکاری خوب، کریستیانو، بنزما را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه آرام این بازیکن پس از برخورد با مدافع بازل و دفع ناقص دروازه بان، مقابل خامس قرار گرفت تا او کار را تمام کند.

دقیقه ۳۸ (۴-۱): پاس در عمق لوکا زافی با غفلت دفاع رئال مادرید همراه شد تا گونزالس فرار کرده و با شوتی زمینی دروازه ایکر کاسیاس را فرو بریزد.

دقیقه ۷۹ (۵-۱): همکاری عالی بنزما و رونالدو، پس از چند یک و دو، با شوت محکم پای چپ مهاجم فرانسوی همراه شد تا توپ به زیر طاق دروازه بازل راه پیدا کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج