adexo3
۱۳۹۳۵۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اسنایدر: بالوتلی کمی دیوانه است

ستاره هلندی گالاتاسرای اعتراف کرد که ماریو بالوتلی کمی دیوانه است. با این حال اسنایدر به ستایش از این مهاجم جنجالی ایتالیایی پرداخت و او را بازیکنی بزرگ دانست که می‌تواند زمینه را برای موفقیت لیورپول فراهم کند.

خبرگزاری ایسنا: در این هیچ شکی وجود ندارد که ماریو بالوتلی ستاره ایتالیایی لیورپول بازیکن بسیار توانایی است اما حاشیه‌سازی زیاد او باعث شده تا پیشرفتی در فوتبال نداشته باشد.

وسلی اسنایدر ستاره هلندی گالاتاسرای که سابقه همبازی شدن با بالوتلی را در اینتر دارد اعتراف کرد که بالوتلی تا حدودی دیوانه است. او گفت: بالوتلی بازیکن بزرگی است. او توانایی‌های بالایی دارد و می‌تواند در هر تیمی تاثیرگذار ظاهر شود اما باید اعتراف کنم کمی دیوانه است. من به خوبی بالوتلی را می‌شناسم چرا که با او در اینتر همبازی بودم. بسیار خوشحال می‌شوم اگر دوباره او را ببینم و با هم دست بدهیم. امیدوارم که او با لیورپول سال خوبی را پشت سر بگذارد و بتواند دروازه حریفان را باز کند.

گالاتاسرای در گروه چهار لیگ قهرمانان اروپا با تیم‌های آرسنال، دورتموند و اندرلخت بلژیک همگروه است. این تیم ترکیه‌ای در نخستین بازی خود به تساوی یک بر یک برابر اندرلخت دست یافت. اسنایدر درباره این سوال که آیا دوست داشت با لیورپول در یک گروه قرار می‌گرفت اینگونه پاسخ داد: اصلا دوست نداشتم با لیورپول همگروه شویم چرا که این تیم بازیکنان بسیار خوبی همچون بالوتلی دارد. بالوتلی می‌توانست در دیدار برابر گالاتاسرای دروازه ما را بازکند به همین خاطر دوست نداشتم با این تیم همگروه شویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج