adexo3
۱۴۱۳۸۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رجب‌زاده: برای گل‌محمدی خیلی ناراحت بودم

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن که گل اول تیمش را در بازی با استقلال به ثمر رساند گفت: نیاز مبرمی به ۳ امتیاز این بازی داشتیم و خوشحالم که در نهایت به حقمان رسیدیم.

خبرگزاری تسنیم: مهدی رجب‌زاده در مورد صحبت‌های امیر قلعه‌نویی که بعد از بازی گفته بود ذوب‌آهن خیلی خوش‌شانس بود گفت: به هر حال هر فردی نظر خودش را دارد، ولی ما در این مسابقه واقعا زحمت کشیدیم. دوست ندارم بازی استقلال را زیر سؤال ببرم چرا که آنها هم می‌توانستند گل بزنند. با این حال ذوب‌آهن موقعیت‌های وحشتناکی داشت و چند تک به تک را از دست دادیم. فکر می‌کنم مستحق این برد بودیم و خدا را شکر که ۳ امتیاز را گرفتیم.

او ادامه داد: واقعا حق ما نیست که در میانه پایین جدول باشیم. تیمی یکدست و منظم داریم و در بازی‌های گذشته روی اتفاقات و بدشانسی‌ها گل خوردیم. خیلی خوشحالم که این بازی مهم را بردیم تا هم شرایط روحی ذوب‌آهن بهتر شود و هم اینکه جایگاه بهتری پیدا کنیم. در حالی ۳ امتیاز را گرفتیم که چند بازیکن را نداشتیم و دست مربی بسته بود.

رجب‌زاده در پاسخ به این سؤال که این چندمین گلی بود که به استقلال زدی خاطرنشان کرد: این هفتمین گل من به استقلال بود و باید از زحمات دیگر بازیکنان تشکر کنم. این گل را به پسرم محمدمهدی تقدیم می‌کنم که روز جمعه هفت‌ساله شده و من در تولد هفت‌سالگی او هفتمین گلم را به استقلال زدم. در وهله بعدی این گل را به هواداران واقعی ذوب‌آهن تقدیم می‌کنم.

بازیکن ذوب‌آهن که در این بازی از زمین مسابقه اخراج شد درمورد حرف‌های گل‌محمدی که گفته او اخطار اول را خیلی راحت گرفت، گفت: گل‌محمدی راست می‌گوید. می‌خواستم پیراهنم را دربیاورم ولی به‌یکباره فهمیدم که اخطار می‌گیرم. آن‌ را تا روی سرم بالا کشیدم و نمی‌دانستم که در این شرایط هم اخطار را خواهم گرفت. به آقا یحیی حق می‌دهم.

رجب‌زاده خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم که با این برد فشار سنگینی از کادر مدیریتی باشگاه، مسئولان کارخانه، سرمربی تیم و همچنین بازیکنان برداشته شد. واقعا برای گل‌محمدی خیلی ناراحت بودم و حق او این نتایج نبود. امیدوارم بازی بعدی را هم ببریم تا شرایط بهتر شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج