اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۱۶۱۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ناراحتی راجرز از تساوی داربی مرسی ساید

سرمربی لیورپول به خاطر از دست دادن دو امتیاز در داربی مرسی ساید اظهار ناراحتی کرد و تیمش را شایسته پیروزی در این دیدار دانست.

خبرگزاری ایسنا: لیورپول و اورتون در هفته‌ ششم لیگ برتر در داربی مرسی ساید به مصاف هم رفتند که این دیدار در حالی که با دقیقه‌ ۹۰ با برتری یک بر صفر لیورپول رو به اتمام بود با گل فیل جاگیلا با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

برندان راجرز، سرمربی تیم لیورپول پس از تساوی برابر اورتون در داربی مرسی ساید، گفت: بسیار ناراحتم. کاملا مستحق پیروزی بودیم و روی یک غافلگیری دروازه‌مان باز شد، در حالی که با چند ثانیه با کسب پیروزی در این داربی فاصله داشتیم در نهایت متوقف شدیم. تیمم در تمام ۹۰ دقیقه‌ سرتر از حریف بود. کاملا توپ و میدان را در اختیار داشتیم و توانستیم موقعیت‌های زیادی را ایجاد کنیم. اگر در نیمه نخست از فرصت‌هایمان بهتر استفاده می کردیم می‌توانستیم پیروزی‌مان را تضمین کنیم. متاسفانه برتری شکننده خودمان را حفظ کردیم تا این که دروازه‌مان باز شد.

سرمربی لیورپول ادامه داد: داور این دیدار یک پنالتی واضح برای لیورپول نگرفت. اگر دستان داور جلوی چشمش بود تعجب نمی کردم که چرا این پنالتی را نگرفته است. متاسفم که در این بازی حساس داور مسابقه اشتباه کرد و پنالتی ما گرفته نشد.

سرمربی لیورپول ادامه داد: در نیمه دوم شرایطمان بهتر شد و توانستیم کنترل بازی را در دست بگیریم ولی این برای پیروزی ما کافی نبود. باید مشکلاتمان را برای بازی‌های آینده برطرف کنیم. بازی‌های سختی در لیگ قهرمانان در پیش داریم که اگر بخواهیم این‌طوری بازی کنیم به مشکل خواهیم خورد. فراموش نکنید که تازه اول فصل است. خیلی از بازیکنانمان جدید هستند. خیلی‌ از بازیکنانمان را نیز فصل گذشته از دست دادیم. تازه اول فصل است و باید بیشتر هماهنگ شویم. طبیعی است که در هفته‌های نخست لیگ برتر مشکل داشته باشیم. فکر می‌کنم هفته‌های آینده بازی‌های بهتری را به نمایش بگذاریم. این فصل راه خیلی بلندی در پیش‌رو داریم. وقتی بازی‌هایمان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان مهم‌تر و فشرده‌تر شود باید بهترین نمایشمان را ارائه دهیم.

راجرز ادامه داد: جرارد گل بسیار خوبی را به ثمر رساند. ما باید با این گل پیروز می‌شدیم. همه بازیکنانم نمایش خوبی داشتند و من به آنها افتخار می‌کنم و حال باید با این تساوی کنار بیاییم و افسوس این را بخوریم که چرا گل دوم را به ثمر نرساندیم.

سرمربی لیورپول ادامه داد: به هواداران لیورپول قول می‌دهم امسال بازی‌های بهتری را از تیمشان شاهد باشند. ما فصل گذشته نیز برای قهرمانی در لیگ برتر تلاش کردیم اما در روزهای پایانی نتوانستیم به این موفقیت برسیم. امیدوارم تیم امسال بتواند علاوه بر بازی خوب نتایج خوبی نیز کسب کند.

لیورپول فصل قبل با هدایت راجرز عملکرد بسیار خوبی داشت و تا آستانه قهرمانی پیش رفت اما در نهایت رقابت را به منچسترسیتی واگذار کرد و نتوانست عنوان قهرمانی را به دست آورد اما این تیم با قرار گرفتن در جایگاه دوم جواز صعود به لیگ قهرمانان اروپا برای فصل جدید را به دست آورد.

لیورپول در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانی اروپا لودوگراتس بلغارستان را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد و در دومین دیدار خود با بازل دیدار خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج