۱۴۱۹۲۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خلعتبری: باید پرسپولیس را شکست دهیم

مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: پرسپولیس را تیمی دوست‌ داشتنی و پرطرفدار می‌دانم اما چاره‌ای جز شکست این تیم نداریم.

خبرگزاری فارس: محمدرضا خلعتبری درباره دیدار این هفته سپاهان مقابل پرسپولیس صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانیم.

شرایط تیم فوتبال سپاهان پس از تساوی مقابل تراکتورسازی چگونه است؟

خوشبختانه تیم شرایط خوبی دارد و مشکلی نداریم اما تنها مشکل ما این است که خوب و زیبا بازی می‌کنیم اما نمی‌بریم. البته در فاز دفاعی هم بدشانس هستیم که این مسائل چیزی از ارزش‌های ما کم نمی‌کند و نگران آینده نیستیم چرا که قطعا بهتر خواهیم شد. البته این مسائل اصلا مهم نیست چرا که ما به طور مثال در بازی در تراکتورسازی روی اتفاق گل خوردیم اما شجاع ‌خلیل‌زاده بازیکن بزرگی است که برای ما قابل احترام است و باید این شرایط را جبران کنیم. هر چند که در بازی مقابل تراکتورسازی ما باید سه امتیاز را می‌گرفتیم.

اما امسال رقبای صدر جدول رقابت خیلی فشرده‌ای با هم دارند.

بله قبول دارم که شرایط چه بالا و چه پایین جدول به هم نزدیک است اما موضوع خاصی نیست و مطمئن باشید در آینده‌ای نزدیک ما شرایط خوبی پیدا خواهیم کرد.

کار با حسین فرکی را چطور می‌بینی؟

خوشبختانه با فرکی خیلی خوب کار می‌کنیم. شرایط هم خوب است و اگر بتوانیم از هر دو بازی ۴ امتیاز بگیریم قطعا می‌توانیم قهرمان لیگ شویم. فرکی از لحاظ اخلاقی کارنامه مشخصی دارد و کارنامه فنی او هم ستودنی است و فکر می‌کنم امسال با او بتوانیم رتبه قابل قبولی به دست آوریم.

از نبودن سپاهان در آسیا چه حسی داری؟

سپاهان در آسیا تیم بزرگی است و طبیعتا از اینکه در لیگ قهرمانان آسیا حضور نداریم ناراحتم اما شک نکنید که سپاهان پتانسیل قهرمانی در هر دو جام حذفی و لیگ برتر را دارد و قطعا سال آینده یکی از نمایندگان ایران در آسیا خواهیم بود چرا که پتانسیل بسیار زیادی برای این موضوع داریم.

این هفته سپاهان باید مقابل پرسپولیس به میدان برود و خودت هم تجربه بازی در پرسپولیس را داری. نظرت درباره این بازی چیست؟

قطعا بازی سختی در پیش داریم چرا که پرسپولیس تحولاتی هم داشته و همیشه یکی از تیم‌های بزرگ کشورمان است و من هم در این تیم بازی کردم و باید بگویم پرسپولیس را تیمی دوست‌داشتنی و پرطرفدار می‌دانم اما الان بازیکن سپاهان هستم و چاره‌ای جز شکست این تیم نداریم و فقط از این بازی ۳ امتیاز را می‌خواهیم.

تقابلت با مدافعان پرسپولیس که از دوستان صمیمی‌ات هم به حساب می‌آیند قطعا باید برایت جذاب باشد!

قطعا همین طور است چرا که بنگر و نورمحمدی از بهترین دوستان من هستند که با هم رابطه‌های بیرون از فوتبال داریم. البته ماهینی هم دوست بسیار خوبم است و امیدوارم مشکل او هم حل شود و فکر می‌کنم به دلیل همین تقابل‌ها بازی ما مقابل پرسپولیس دیدنی شود. هواداران سپاهان از ما یک بازی خوب خواهند دید و امیدوارم که هر تیمی که لیاقت دارد برنده بازی شود.

پرسپولیس در این چند سال هر گاه به فولادشهر آمده حاشیه‌هایی هم به وجود آمده به طور مثال بحث درباره آب‌های آلوده و همچنین مشکلات داوری که سال گذشته باعث اتفاقات زیادی هم شد از این دست حاشیه‌هاست. فکر می‌کنی در بازی این هفته چه اتفاقی قرار است رخ دهد؟

ببینید این شرایط فوتبال است البته چند سال قبل درباره آب‌های ورزشگاه فولاد شهر آن حرف‌ها زده شد که انصافا با عقل جور درنیامد. بعدا خودم به پرسپولیس آمدم و در فولادشهر بازی کردم که مسائل داوری هم رخ داد اما باید بگویم اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است و نباید به داور تهمت زد یا انگ چسباند چرا که داوران ما از سالم‌ترین اقشار فوتبال هستند. ما الان به این مسائل فکر نمی‌کنیم و فقط به یک رقابت جذاب می‌اندیشیم تا دست پر از زمین بیرون برویم.

هم بازیکن پرسپولیس بودی و هم سپاهان. بی‌تعارف بگو بازی کردن مقابل پرسپولیس برایت سخت‌است یا زمانی که با لباس پرسپولیس مقابل سپاهان بازی کردی؟

به نظرم اصلا سخت نیست چرا که من یک فوتبالیست حرفه‌ای هستم و شاید سال دیگر در تیم دیگری بازی کنم اما این را بدانید که در هر تیمی باشم با همه وجودم بازی می‌کنم چرا که به تیمم تعهد دارم و الان هم فقط به سپاهان فکر می‌کنم هر چند که می‌دانم پرسپولیس تیمی با هواداران زیاد است و کار سختی مقابل این تیم داریم.

از این بازی پیش‌بینی خاصی داری؟

نتیجه که قابل پیش‌بنیی نیست اما امیدوارم ببریم حال آنکه چه کسی گل می‌زند خیلی قابل حدس نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج