adexo3
۱۴۳۷۹۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نبی: مجیدی همیشه به ما سر می زند

دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: فرهاد مجیدی یک اخلاق خوبی که دارد این است که هر زمان که به تهران می آید به فدراسیون آمده و به من و آقای کفاشیان سر می زند.

خبرگزاری فارس: در خصوص مسائل روز فوتبال ایران از جمله حضور فرهاد مجیدی در فدراسیون فوتبال، برنامه های تیم ملی و سایر موارد مربوط به این موضوع با مهدی محمد نبی، دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت و گویی را انجام دادیم که متن آن در زیر می آید:

در مورد جلسه عصر گذشته صحبت می کنید؟

جلسه ای را با اسپانسر تیم ملی برگزار کردیم. یک جلسه معمولی بود که در خصوص شرایط پیش رو با توجه به حضور تیم ملی در جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ صحبت های لازم را مطرح کردیم.

در خصوص حق پخش کار به کجا رسید؟ گویا قرار است از هفته دوازدهم جلوی دوربین ها گرفته شود؟

این مورد در حیطه وظایف آقای مهدی تاج است.

روز گذشته فرهاد مجیدی به فدراسیون فوتبال آمد که این موضوع شایعات زیادی را از جمله اینکه این بازیکن سابق استقلال قرار است دستیار وینگادا شود را به وجود آورد. در این خصوص صحبت می کنید؟

فرهاد مجیدی پس از ورود به فدراسیون یک سر به اتاق آقای کفاشیان زد و با وی صحبت کرد و اگر در این خصوص موردی که گفتید صحبتی شده باشد رئیس فدراسیون اعلام می کند.

با این حال مجیدی یک اخلاق خوبی که دارد این است که هر زمان که به تهران می آید به فدراسیون آمده و به من و آقای کفاشیان سر می زند. البته باز هم تاکید می کنم که مطلع نیستم که در جلسه بین فرهاد و رئیس فدراسیون چه گذشت.

روز گذشته خبری از تغییر زمان دیدار تیم ملی ایران با بنفیکا به گوش رسید. آیا این موضوع صحت دارد؟

این دیدار به طور قطع در همان تاریخ ۱۴ اکتبر (۲۲ مهر) برگزار شده و هیچ تغییری در تاریخ آن به وجود نخواهد آمد. تیم ملی در پرتغال ابتدا ۱۸ مهر به مصاف اشترول می رود و سپس سه شنبه ۲۲ مهر با بنفیکا دیدار خواهد کرد.

در صورت تغییر برنامه تیم ملی، برنامه های لیگ هم دچار مشکل خواهد شد.

درست است و به همین دلیل می گویم زمان این بازی ۱۰۰ درصد تغییر نخواهد کرد.

گویا اردوی کیش کنسل شده و اردوی آفریقای جنوبی به طور قطع جایگزین آن شده است؟

درست است. کارهای مربوط به برگزاری این اردو انجام شده است. در جریان این اردو نیز دو بازی پیش بینی شده که البته یکی از آنها دیدار با تیم ملی آفریقای جنوبی است که البته هنوز قطعی نشده و در حال انجام مقدمات کارهای مربوط به این دیدار هستیم. پس از بازگشت تیم ملی در این مورد با کادرفنی به جمع بندی لازم نیز خواهیم رسید.

در مورد برنامه هایی که برای تیم ملی قطعی شده است توضیحاتی را ارائه می دهید؟

در حال حاضر تنها برگزاری اردوی آفریقای جنوبی و دیدار با کره جنوبی در تاریخ ۲۷ آبان و دیدار با فلسطین در تاریخ ۷ دی ماه قبل از اعزام تیم ملی به استرالیا قطعی شده است.

تیم ملی چه زمانی راهی استرالیا خواهد شد؟

ملی پوشان در تاریخ اول ژانویه ۲۰۱۵ (۱۱ دی ۹۳) و ۱۰ روز زودتر از آغاز رسمی جام ملت ها به منظور برپایی کمپ نهایی خود عازم استرالیا خواهد شد.

مکان برگزاری کمپ تیم ملی مشخص شده است؟

به احتمال بسیار زیاد در سیدنی کمپ خود را برگزار خواهیم کرد. البته هنوز کارها به مرحله قرارداد نرسیده اما مشکل خاصی وجود ندارد و به زودی این مورد هم قطعی خواهد شد. البته در ۳ شهری که بازی های تیم ملی برگزار می شود بر اساس برنامه AFC و هتل هایی که برای اسکان تیم های ملی پیش بینی شده عمل خواهیم کرد، با این حال این موضوع هم در اختیار خودمان است و برای انجام این کارها یک هفته زودتر راهی استرالیا خواهیم شد.

می توانید جزئیات بیشتری از کمپ تیم ملی در سیدنی ارائه کنید؟

این کمپ متعلق به یک دانشکده است که در نزدیکی آن نیز یک هتل وجود دارد که این موضوع کار اسکان تیم ملی را هم راحت می کند.

برنامه های تیم ملی در استرالیا و در زمان برگزاری کمپ تمرینی چه خواهد بود؟

با درخواستی که از کشور عراق به دست ما رسیده است به احتمال بسیار زیاد با این کشور در مدت زمان برپایی کمپ مان در استرالیا دیداری دوستانه را برگزار می کنیم.

با توجه به اینکه امکان دیدار با عراق در مراحل بعدی وجود دارد، کی روش با برگزاری این دیدار موافقت خواهد کرد؟

برگزاری این دیدار را پیش بینی کرده ایم اما هنوز قطعی نشده است.

گویا سپاهانی خبر تقدیر شما به عنوان دبیرکل فدراسیون از این باشگاه به خاطر در اختیار قراردادن بازیکنان این باشگاه به تیم امید را روی خروجی سایت خود گذاشته بودند. فقط از سپاهان تقدیر کردید یا سایر تیم ها مورد تقدیر و تشکر قرار گرفتند؟

اوایل هفته جاری به همه تیم هایی که بازیکنان خود را در اختیار تیم امید قرار داده بودند نامه ای ارسال کرده و از آنها تقدیر و تشکر کرده بودیم.

مسئولان باشگاه راه آهن نیز در مورد عدم ابلاغ به موقع حکم محرومیت عبدالله ویسی، سرمربی استقلال خوزستان گلایه هایی را مطرح کرده بودند. شما هفته گذشته نامه محرومیت ویسی را ندیدید؟

من هفته گذشته به خاطر حضور در کارگاه آموزشی در مالزی بودم و و زمانی هم که من نیستم اقای آیت الهی نامه ها را امضا می کند. برهمین اساس پنجشنبه گذشته ساعت ۱۰:۳۰ صبح به ایران رسیدم و چون پنجشنبه ها فدراسیون نیمه تعطیل است به آکادمی فوتبال رفتم تا در خصوص اعزام تیم ملی به پرتغال با کی روش جلسه ای را برگزار کنم. بنابراین اصلا قبل از دیدارهای هفته یازدهم به فدراسیون نرفتم تا ببینم نامه ای هست یا خیر.

به سفرتان به مالزی اشاره کردید. این سفر چه دستاوردهایی داشت؟

در جرحاشیه کارگاه آموزشی که برگزار شد در خصوص برگزاری جام ملت های آسیا ۳ موضوع را درخواست کردیم. اول اینکه به خاطر اینکه پروسه صدور ویزا برای تمام تیم های شرکت کننده یک پروسه طولانی است درخواست کردیم تا این روند به سهولت و با تسهیلات ویژه برای تیم های شرکت کننده انجام شود، دوم اینکه از شرکت نایک که توپ های جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ را تامین می کند درخواست کردیم به منظور شرایط مطابقتی و اینکه بازیکنان به توپ ها عادت کنند، زودتر توپ ها را در اختیارمان قرار دهد که طبق اعلام قبلی و در برنامه ریزی اولیه، زمان ارسال توپ ها را اواخر اکتبر مشخص کرده بودند که از مسئولان امر قول گرفتیم تا توپ ها زودتر ارسال شود و موضوع سوم اینکه درخواست کردیم تا تعداد نفراتی که قرار است کشور استرالیا در قالب تیم های ملی حاضر در جام ملت های آسیا پذیرش کند از ۳۴ نفر به ۴۵ نفر افزایش پیدا کند و در این خصوص توضیحات لازم را ارائه کردیم که اعضای تیم ملی بزرگسالان کمتر از ۴۵ نفر نخواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج