اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۳۹۳۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فابرگاس: مورینیو و گواردیولا را دوست دارم

هافبک نفوذی چلسی عنوان کرد نه‌ تنها مورینیو بلکه سرمربی پیشین خود که سبک متفاوتی نسبت به آقای خاص دارد را هم دوست دارد.

خبرگزاری تسنیم: سسک فابرگاس بین سال‌های ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۳ در تیم جوانان بارسلونا عضویت داشت و پس از آن به آرسنال رفت و پس از ۸ سال حضور در این تیم به بارسلونا بازگشت هرچند در طول ۳ فصلی که در این تیم بازی کرد هرگز نتوانست زیر نظر مربیانی همچون پپ گواردیولا، تیتو ویلانووا و خراردو مارتینو جایگاه ثابتی برای خود دست‌ و پا کند برای همین در فصل نقل‌و‌انتقالات تابستانی ۲۰۱۴ تصمیم گرفت از کاتالان‌ها جدا و به چلسی ملحق شود.

فابرگاس در گفت‌و‌گو با روزنامه شبکه رادیویی «مارکا» اسپانیا گفت: رویایم بازی برای بارسلونا بود و سعی کردم آن را عملی کنم. نگران این نبودم که خوب بازی می‌کنم یا بد و از اینکه مردم در موردم چه فکری می‌کنند، آزرده نیستم. زمانی هم که بارسلونا را ترک کردم راضی بودم چرا که عناوین قهرمانی را با این تیم کسب کردم، در کنار دوستانم بازی کردم و با همسرم آشنا شدم.

هافبک ۲۷ ساله چلسی که در این تیم لندنی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته، تصریح کرد: البته لحظاتی هم در بارسلونا بوده که خیلی خوب نبود ولی سعی کردم قوی باشم. زمانی که برخی هواداران با سوت زدن و هو کردن عملکردم را مورد انتقاد قرار می‌دادند هرگز گریه نکردم یا اینکه حس بدی به من دست نداد.

وی همچنین در خصوص رابطه‌اش با پپ گواردیولا عنوان کرد: تمام چیزی که می‌توانم بگویم این است که ۳ سال شگفت‌انگیز در بارسا داشتم. من از بودن در نیوکمپ خوشحال بودم و همه چیز همین بود. البته در بارسا انتظاراتی داشتم که طور دیگری به پایان رسید و حقیقتی از زندگی بود. احساس ناامیدی یا فریب‌خوردگی ندارم. در فوتبال هم از کسی انتظاری ندارم.

فابرگاس تأکید کرد: از کارهایی که در طول دوران حرفه‌ای‌ام انجام دادم، پشیمان نیستم. می‌توانستم مسیر متفاوتی را انتخاب کنم ولی راهم را ادامه دادم و در ۳ باشگاه بزرگ زیرنظر مربیان نامداری بازی کردم. از دستاوردهایم راضی ولی همچنان به دنبال کسب موفقیت‌های بیشتر هستم.

فابرگاس در پایان در خصوص ژوزه مورینیو و پپ گواردیولا که ۲ فلسفه فوتبالی متفاوت دارند، خاطرنشان کرد: البته که آنها را دوست دارم. هم مورینیو را دوست دارم هم پپ را. هر دوی آنها سبک‌هایی قابل احترام دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج