اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۴۸۵۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دونگا: پیروزی بزرگی کسب کردیم

سرمربی تیم ملی برزیل عنوان کرد پیروزی در دیدار دوستانه برابر آرژانتین اعتنماد به نفس بازیکنان این تیم را افزایش داده است.

خبرگزاری ایسنا: برزیل در دیداری دوستانه موفق شد با ۲ گل آرژانتین را شکست دهد تا نتایج خوب دونگا برای برزیل ادامه داشته باشد. دونگا گفت: برتری برابر آرژانتین که توانسته در جام جهانی به عنوان نایب قهرمانی برسد کار آسانی نبود. برزیل جام جهانی سختی را پشت سر گذاشت ولی در چند بازی قبلی خودمان توانستیم با پیروزی در بازی‌های دوستانه خاطره شکست در جام جهانی را فراموش کنیم. پیروزی برابر آرژانتین اعتماد به نفس زیادی به بازیکنانم می‌دهد.

سرمربی برزیل در ادامه به انتقاد از داور چینی این دیدار پرداخت و گفت: بازی برزیل و آرژانتین یک داربی به تمام معنا است. به همین خاطر این دیدار به یک داور با تجربه نیاز دارد. متاسفانه داور این دیدار آماده نبود. بازی آرژانتین و برزیل در هر شرایطی هم که باشد دیدار دوستانه نیست و مثل فینال جام جهانی است. بازیکنان آرژانتین خیلی خشن بازی می‌کردند و تکل‌های خشنی روی پای بازیکنانم رفتند که داور به سادگی از کنار آنها گذشت.

دونگا ادامه داد: از شرایط تیمم در این دیدار کاملا راضی بودم. ما خیلی خوب و سریع حمله می‌کردیم و اصلا به حریف اجازه ندادیم تا در خط دفاع منظم شوند. در این دیدار توانستم بازی خودمان را به حریف تحمیل کنیم. شما در یک بازی فوتبال نمی‌توانید ۹۰ دقیقه یکجور بازی کنید. به همین خاطر به مدافعان کناری‌ام آزادی بیشتری دادم تا در خط حمله حضور داشته باشند و با پرس حریف در زمین خودی به آنها موقعیت گل ندهیم. در نیمه دوم شرایط برای ما بهتر شد و توانستیم بازی بهتری به نمایش بگذاریم و برتری خودمان را کامل کنیم.

سرمربی برزیل ادامه داد: پس از پایان جام جهانی روحیه تیمی بازیکنانم خیلی پایین بود. بر عهده گرفتن هدایت تیمی در این شرایط نوعی ریسک بود ولی می‌خواستم این چالش را تجربه کنم. با دعوت از چند بازیکن جدید به اردوی تیم از جمله فیلیپه و تاردلی خواستم تا نوع بازی تیمم تغییر کند که خوشبختانه این تغییرات مثبت بود و ما به پیروزی رسیدیم. حالا می‌توانم بگویم که با پیروزی در این دیدار بزرگ خاطرات تلخ گذشته ما از بین رفته است و اعتماد به نفس زیادی پیدا کردیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج