اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۵۳۱۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خوردبین: بازیکنان پرسپولیس تغییر کرده‌اند

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه بازیکنان این تیم بعد از اردوی کیش خیلی تغییر کرده‌اند، گفت: با تمام قوا در جام حذفی مقابل تیم بنه‌گز به میدان می‌رویم و به هیچ عنوان به اسم این تیم و ناشناخته بودنش کاری نداریم.

خبرگزاری مهر: محمود خوردبین درباره ارزیابی اش از اردوی پرسپولیس در جزیره کیش اظهار کرد: تعطیلات لیگ و سفر به جزیره کیش کاملا به نفع پرسپولیس است. بازیکنان در این مدت از لحاظ تغذیه و استراحت و تمرین عالی بودند.

وی با بیان اینکه تمرکز تمرینات روی بدنسازی و تمرینات تاکتیکی بوده است، گفت: بازیکنان پرسپولیس نسبت به گذشته خیلی تغییر کردند چون تمرینات فرق کرده است. بدن بازیکنان فرق کرده و با روزهای اول قابل مقایسه نیست.

سرپرست پرسپولیس با تکذیب شب زنده داری بازیکنان این تیم در جزیره کیش گفت: هیچ کدام از بازیکنان شب زنده داری نکردند. ساعت ۱۱ شب بود که همه اعضای تیم و خودمان به یک فروشگاهی در جزیره رفتیم و بعضی ها فکر کردند بازیکنان تا آن موقع شب بیدارند در حالی که ما هم آنجا بودیم و مشکلی از این لحاظ وجود نداشت.

خوردبین در پاسخ به سوالی مبنی بر اختلافش با حمید درخشان بخاطر واگذار کردن بخشی از کارهای اجرایی تیم به مربی بدنساز برای خرید لباس بازیکنان اظهار کرد: به هیچ عنوان اختلاف و دلخوری وجود ندارد. ما لباس تیم را با هم انتخاب کردیم و به صورت تفاهمی قرار شد مربی بدنساز این موضوع را پیگیری کند. هیچ دلخوری در کار نبود و اتفاقا من خوشحال هم شدم.

وی در پایان درباره دیدار پرسپولیس با بنه گز در جام حذفی هم گفت: ما به اسم تیم ها توجهی نداریم و مطمئنا سرمربی هم روی این مسابقه ریسک نمی کند. حتما این مسابقه را جدی می گیریم و با تمام قوا در برابر بنه گز بازی خواهیم کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج