اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۵۹۶۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حرفهای عجیب نبی درباره هیات رئیسه!

در حالیکه مهدی محمد نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال امروز با همه خبرگزاریها مصاحبه می کند و حرفهای عجیب و غریبی می زند، به نظر می رسد که یک نکته را فراموش کرده است.

سایت برنامه نود: مهدی محمد نبی واکنش به مصاحبه فریده شجاعی که گفته بود دبیرکلی مهدی محمد نبی در فدراسیون فوتبال غیرقانونی است واکنش نشان داده و به سایت کاپ گفته است:« دبیر کل احتیاجی به رای مجمع ندارد.در نخستین جلسه هیات رییسه که در اسفند ۹۰ داشتیم بخشی از موضوعات مطرح شد که گرفتن تاییدیه برای آیت اللهی به عنوان سرپرست کمیته اخلاق و بهروان به عنوان سرپرست کمیته مسابقات انجام شد. بخش دیگری هم ابقا دبیر کل در همان جلسه بود.یک نکته دیگر این است که نتیجه نشست هیات رییسه در اسفند ۹۰ برای فیفا و کنفدراسیون ارسال شده است.»

این در حالی است که به نظر می رسد نبی در حال فرافکنی است، چرا که فریده شجاعی اشاره ای به مجمع نکرده و البته نبی درست می گوید بر اساس اساسنامه فدراسیون فوتبال، انتصاب دبیرکل ربطی به مجمع ندارد، اما خود نبی هم می داند که به هیات رئیسه ربط دارد و هیات رئیسه هنوز سه سالی هست که حضور او را تایید نکرده است و به همین دلیل است که نامه ۱۴ بندی به کفاشیان نوشته شده و آنطور که از خبرها برمی آید، در اکثر تخلفات نقش مهدی محمدنبی پر رنگ است و هیات رئیسه در نامه اش به کفاشیان خواستار برکناری مهدی محمد نبی هستند و اراده هیات رئیسه برای برکناری نبی جدی است و آنها حتی با تماسهای کفاشیان هم خواستار ماندن نبی در هیات رئیسه نیستند.

نکته دیگر در مورد ۴۰۰ هزار دلاری است که نبی بالاخره تایید کرده که فدراسیون آن را دستی گرفته است. او به تسنیم گفته است:« به تازگی بعضی از سایت‌ها به موضوع پولی پرداخته‌اند که عنوان شده از طریق فیفا و با واسطه امور خارجه به فدراسیون فوتبال پرداخت شده است. در این باره لازم است توضیح دهم که این مبلغ نزدیک به ۴۰۰ هزار دلار بوده است و حدود ۶۰ درصد آن مربوط به حق الزحمه داوران و ناظران داوری همچنین مسئولان برگزاری مسابقات بوده که از ایران اعزام شده‌اند که این پول به صورت دقیق توسط بخش مالی و کمیته داوران پس از دریافت به آنان پرداخت شده است. بخش دیگر هم ۴۰ درصد باقی‌مانده است که به حساب امور مالی فدراسیون واریز شده و برای سفرهای برون‌مرزی تیم ملی مورد استفاده قرار گرفته است. بعضی از افرادی که با فدراسیون فوتبال دشمنی دارد در توهمات خودشان موضوعاتی را طرح کرده‌اند تا به هیئت رئیسه، رئیس فدراسیون و مجموعه همکاران ما توهین کنند اما همین جا از آنها می‌خواهم در رفتارشان تجدیدنظر کنند و دست از حاشیه‌سازی بردارند تا به فوتبال ملی کشورمان لطمه‌ای وارد نشود.»

البته مطمئنا همه دوست دارند تیم ملی نتیجه بگیرد و کارلوس کی روش هم در حال برگزاری اردوهایش است. دیروز برخی اشاره داشتند احتمال و شائبه پولشویی وجود دارد چرا که استدلالشان این است که به خاطر تحریم فدراسیون فوتبال از وزارت امور خارجه چنین پولی گرفته است در حالیکه تحریم ها مربوط به مرزهاست و داخل مرز تحریمی وجود ندارد که وزارت امور خارجه می تواند به راحتی پول را به حساب فدراسیون واریز کند. اگر این کار را می کرد، مطمئنا پول وارد حساب فدراسیون می شد و چنین مشکلاتی پیش نمی آمد. اینکه نبی، رسانه هایی که به دنبال روشنگری و شفافیت مالی هستند را دشمن تیم ملی می داند هم در نوع خود جالب به نظر می رسد.

به هر جهت جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال پس از بازگشت کفاشیان اتفاق می افتد و مطمئنا اتفاقات مهمی در آن خواهد افتاد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج