اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۶۲۱۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

علیپور: برای بازگشت پولادی صبور باشید

رئیس کمیته صیانت سازمان لیگ گفت: در مورد استفاده از کمالوند به باشگاه گسترش فولاد هشدار داده‌ایم.

خبرگزاری تسنیم: حجت الاسلام علیرضا علیپور در مورد درخواست فیفا برای در اختیار داشتن نام مربیان منشوری فوتبال اظهار داشت: این دغدغه جدید به ما اعلام شده و فیفا از فدراسیون‌ها درخواست کرده افرادی که در فوتبال ملی و باشگاهی کشورهای‌شان مشکلات و سوابقی داشته‌اند، اسامی آنها به این نهاد اعلام شود.

وی افزود: قطعاً در مرحله دوم، فیفا منع عمومی برای فدراسیون‌ها و باشگاه‌ها در مورد به کارگیری افراد بدسابقه ایجاد خواهد کرد.

رئیس کمیته صیانت سازمان لیگ درباره اینکه امکان بروز مشکل برای مربیانی چون فراز کمالوند وجود دارد یا نه، پاسخ داد: این بحث را به یک فرد مرتبط نکنیم. این مربی محرومیتش را گذرانده که البته بخشی از آن کسر شده و جریمه خود را هم پرداخت کرده است، ضمن اینکه فعالیت کاری او را به گزارش حراست و امضای تعهد مضاعف منوط کردیم.

علیپور خاطرنشان کرد: به فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و حراست فدراسیون، همچنین باشگاه گسترش فولاد اعلام کرده‌ایم که اگر این روند فیفا جدی پیگیری شود این مجوز مشروط صادر شده برای فراز کمالوند و یا مربیانی با شرایط مشابه منتفی خواهد شد و دلیل آنکه ما از باشگاه‌ها تعهد مضاعف می‌گیریم هم پذیرفتن چنین شرایطی است.

وی در مورد شرایط مهرداد پولادی هم گفت: بررسی وضعیت او به فدراسیون فوتبال مرتبط است اما فدراسیون و سازمان لیگ در این مورد تابع قوانین و مقررات عمومی جمهوری اسلامی هستند.

رئیس کمیته صیانت سازمان لیگ در مورد اینکه پولادی به تیم الشحانیه قطر پیوسته و بازگشتش به ایران بعید است به تسنیم گفت: در این مورد کمی صبور باشید.

وی در مورد پیگیری بحث خبرنگاران متخلف و اینکه احتمال دارد برخی از آنها در بخش مدیریتی رسانه مشغول باشند، تأکید کرد: به هر صورت این افراد مدیر بالادستی خواهند داشت که نام آنها را به مدیران‌شان اعلام خواهیم کرد، ضمن آنکه با توجه به اعلام اسامی این افراد به کمیسیون اصل ۹۰ و نهادهای نظارتی برخورد لازم با آنان صورت خواهد گرفت.

علیپور در مورد بحث خبرنگارانی که ادعا شده با یک مدیر باشگاه و همچنین سرمربی تیم ملی فوتبال ارتباط مالی داشته‌اند، خاطرنشان کرد: در مورد بحث افراد رسانه‌ای مرتبط با یک مدیرعامل خاص که البته از مدیران گذشته باشگاه‌هاست منتظر پیگیری موضوع توسط حراست وزارت ورزش هستیم، چرا که آنها پرونده را در اختیار دارند و امیدواریم زودتر در این مورد اعلام نتیجه کنند اما بحث سرمربی تیم ملی به فدراسیون فوتبال مرتبط است و ما اطلاعی در این باره نداریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج