اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۶۹۵۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

خاطره جالب اورا از فرگوسن

مدافع سابق منچستر‌یونایتد خاطره جالبی از کار کردن زیر نظر آلکس فرگوسن بر زبان آورد.

خبرگزاری ایسنا: پاتریس اورا در فصل جدید پیراهن یوونتوس را بر تن دارد. این مدافع فرانسوی در گفت‌وگو با مجله لیگ قهرمانان اروپا درباره کار کردن زیر نظر آلکس فرگوسن به صحبت پرداخت.

او گفت: پس از فینال ۲۰۰۸ لیگ قهرمانان اروپا که موفق شدیم با برتری برابر چلسی به قهرمانی برسیم، فرگوسن پیش ما آمد و گفت: اگر سال آینده نخواهید قهرمان اروپا نشوید، قرارداد همه شما را پاره می کنم!

اورا ادامه داد: این صحبت‌های فرگوسن همه ما را شوکه کرد. پیش خودم فکر کردم که ما قهرمان لیگ قهرمانان شدیم ولی او تنها ۲ ثانیه این قهرمانی را به ما تبریک گفت و ما را آماده بازی‌های آینده کرد. منچستر یونایتد تیمی با فرهنگ قهرمانی است. وقتی در منچستر یک بازی را می‌برید، اتفاق بزرگی نیست. وقتی در لیگ به قهرمانی می‌رسید، اتفاق بزرگی نیست. وقتی در لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی می‌رسید نیز اتفاق بزرگی نیست و همه این قهرمانی‌ها طبیعی است. این همان طرز فکری بود که فرگوسن به ما تحمیل کرد. قهرمانی و پیروزی DNA منچستر‌یونایتد بود.

اورا ادامه داد: ترک منچستر‌یونایتد سخت‌ترین تصمیم زندگی من بود. پیوستن به یوونتوس تصمیم آسانی بود؛ چرا که یوونتوس باشگاه بزرگی است ولی ترک باشگاه بزرگی چون منچستر‌یونایتد برایم خیلی سخت بود. وقتی در باشگاه بزرگی چون منچستر‌ بازی می کنید، خیلی سخت است که این تیم را ترک کنید.

پاتریس اورا ۳۳ ساله پس از هشت فصل حضور در منچستر‌یونایتد، در نقل و انتقالات تابستانی به یوونتوس پیوست تا به کارلوس توس هم‌تیمی سابق خود بپیوندد.

اورا ادامه داد: توس یکی از دلایلی بود که من یوونتوس را انتخاب کردم. قبل از انتخاب یوونتوس با توس تلفنی صحبت کردم و او به من گفت به یوونتوس بروم. بازی کنار توس بسیار لذت بخش است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج