اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۸۲۷۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بنگر: داور روی اعصاب‌مان بود

مدافع پرسپولیس گفت: گل بدی از راه‌آهن خوردیم و در ادامه جان کندیم تا گل مساوی را بزنیم. خبرگزاری فارس: بنگر: جان کَندیم تا گل مساوی را بزنیم/ در مورد داوری حرف بزنم محروم می‌شوم

خبرگزاری فارس: محسن بنگر پس از برتری پرسپولیس مقابل راه‌آهن در جام حذفی گفت: گل بدی خوردیم اما در ادامه آنقدر جان کندیم تا گل مساوی را بزنیم بعد هم به دفاع رفتیم و توانستیم در ضربات پنالی بازی را ببریم. در مجموع بازی خوبی بود.

وی در مورد داوری این دیدار گفت:‌اگر در این مورد حرف بزنی محروم می‌شویم بنابراین در خصوص داوری حرفی نمی‌زنم.

بنگر در مورد بازی با گل‌گهر در مرحله یک چهارم نهایی در سیرجان گفت: بازی در شهرستان همیشه سخت است. گل‌گهر هم حتما خوب بوده که دو تیم لیگ برتری را حذف کرده است. امیدوارم تماشاگران حداقل در بازی بعد از ما حمایت کنند چرا که آها امروز هم حمایت خوبی نداشتند. هواداران بیایند تا بتوانیم به جمع ۴ تیم برتر صعود کنیم.

وی در مورد شانس قهرمانی در جام حذفی گفت: هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و به گونه‌ای است که با برنده شدن در این مسابقه ما قهرمان می‌شویم! معتقدم باید این بازی‌ها را ببریم تا به فینال اصلی و سپس قهرمان جام حذفی برسیم.

مدافع پرسپولیس در پایان گفت:ما بدنسازی می‌کنیم تا قوای بدنی‌مان حفظ شود و نباید این طور باشد که هر بازیکنی به بازیکن دیگر خورد داور بخواهد سوت بزند.چرا که فوتبال، پینگ‌پنگ نیست و در آن همیشه برخوردهای زیادی وجود دارد. در این دیدار داور روی اعصاب‌مان بود و هر برخوردی را سوت می‌زد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج