adexo3
۱۵۰۶۴۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بازیکنان سپاهان مفت کارت زرد می‌گیرند

سرمربی تیم سپاهان گفت: بازیکنان سپاهان مفت کارت زرد می‌گیرند و ما باید کاری کنیم که این مشکل در تیم سپاهان برطرف شود.

خبرگزاری تسنیم: حسین فرکی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار کرد: ما یک بازی خانگی داشتیم و خودمان این مسابقه را برای خودمان سخت کرده بودیم زیرا بازیکنان در این مسابقه سنگین بازی می‌کردند اما ما فرصت آن را داشتیم که گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

وی افزود: برخی بازیکنان به خاطر تعطیلات فرصت تمرین نداشتند و ما فرصت کمی در این بازی داشتیم اما امیدوار هستم که در بازی بعدی که تیم بدون شک شرایط متفاوتی دارد، بهتر بازی کنیم.

سرمربی تیم سپاهان با بیان اینکه ما از نظر فوتبالی شرایط خوبی داریم، گفت: خوشحال هستم که با پیروزی در این بازی در کورس قهرمانی قرار گرفته‌ایم ولی باید کاری کنیم که در بازی‌های آینده گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

وی با انتقاد از کارت زردهای دریافت شده توسط بازیکنان سپاهان گفت: بازیکنان ما در بازی‌های خود خیلی مفت کارت دریافت می‌کنند اما ما باید اشکالات خود را در این زمینه برطرف کنیم.

فرکی با اشاره به وضعیت جواهیر سوکای و اینکه او امروز پاس گل به بازیکنان نمی‌داد، گفت: اگرچه بین برخی بازیکنان عدم هماهنگی وجود دارد اما هیچ مشکلی بین سوکای و دیگر بازیکنان نیست و بازیکنان هنوز در جایگاه خود تثبیت نشده‌اند و باید بگویم آنها در اختیار تیم هستند نه تیم در اختیار آنها.

وی گفت: من تفکرات بازیکنان را تغییر داده و همه را همسو می‌کنم اما کسی که خارج از آن باشد، درباره آن تصمیمی که اعتقاد دارم را اتخاذ می‌کنم.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه دلیل تعویض قائدی‌فر، ترس از دریافت کارت زرد دوم او بود، خاطرنشان کرد: من ترسیدم که با ماندن او در زمین، کارت زرد دوم را دریافت کرده و برای تیم مشکل ایجاد کند.

وی درباره اینکه رسول نویدکیا اعلام کرد در صورت عدم استفاده از او، از سپاهان جدا می‌شود، گفت: اینگونه نیست که من به او احتیاج نداشته باشم بلکه در نیم‌فصل به اندازه کافی فرصت داریم تا با هم صحبت کنیم اما تمرکز ما در حال حاضر بر نتیجه گرفتن تیم است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج