اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۵۰۶۵۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

برخورد با بازیکنان پرسپولیس پس از نیم‌فصل

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: رضا حقیقی با اجازه سرمربی تیم به رختکن رفت.

خبرگزاری تسنیم: محمود خوردبین بعد از تساوی ۲ بر ۲ پرسپولیس و گسترش فولاد درباره حرکت رضا حقیقی هنگام رفتن به رختکن اظهار داشت: حقیقی با اجازه درخشان و برای تعویض لباس به رختکن رفت اما نوع رفتارش چندان خوب نبود.

وی درباره اعتراض هواداران به سوشا مکانی خاطرنشان کرد: هواداران دوست ندارند تیمشان نتیجه نگیرد اگر چه بوجود آمدن این حاشیه‌ها خوب نبود.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره تأثیرگذاری این حاشیه‌ها بر بازی دربی تأکید کرد: بعید می‌دانم این مسائل بر روی آن بازی تأثیربگذارد و مشکلی بوجود بیاید.

خوردبین درباره برخورد با بازیکنانی که به تصمیم کادر فنی اعتراض می‌کنند گفت: با این بازیکنان برخورد قاطعی خواهد شد. اکنون مشکل کمبود بازیکن داریم و در نیم فصل تمامی این مشکلات حل خواهد شد.

وی درباره بحث میان عبدی و حسینی گفت: موضوع خاصی نبود، عبدی صحبتی کرد که حسینی فکر کرده بود منظورش این بازیکن است اما در رختکن مشخص شد که چنین نبوده و این بازیکن عذرخواهی کرد.

خوردبین اظهار داشت: میثم حسینی قسم خورد که به عبدی چیزی نگفته است. شاید او با تماشاگران یا یکی از دوستانش بوده اما ما نمی‌توانیم اسمی بیاوریم که او با چه کسی جر و بحث می‌کرده است. اگر هم اتفاقی افتاده بازیکن باید کاری که کرده را تکذیب کند و این یک قانون به شمار می‌آید. موضوع بین حسینی و عبدی را در رختکن حل کردیم و پس از تحقیق از بازیکنان متوجه شدیم حسینی به مربی تیم چیزی نگفته است. عبدی هم پس از شنیدن حرف‌های حسینی او را بخشید.

وی در خصوص اینکه پرسپولیس نتوانست مقابل گسترش فولاد به پیروزی برسد، عنوان کرد: متأسفانه در این بازی هم دروازه‌بانمان گل بدی خورد و نتوانستیم پنالتی را گل کنیم و به همین دلیل به پیروزی نرسیدیم.

سرپرست تیم پرسپولیس درباره مسائل مالی این باشگاه و اعتراض بازیکنان به این موضوع گفت: دریافتی هفتگی بازیکنان روزهای چهارشنبه و پنج شنبه است که روز گذشته چکی به حساب باشگاه رفته و روز شنبه بازیکنان پول‌هایشان را خواهند گرفت. اعتراض آنها نیز به این دلیل بود که از موضوع بی خبر بودند اما به آنها مشکلات را اطلاع دادیم.

وی در خصوص اینکه بازیکنان پرسپولیس یاد گرفتند با برخی رفتارها به تعویض‌هایشان اعتراض کنند، اظهار داشت: متأسفانه بازیکنان این مسئله را یاد گرفتند اما در نیم فصل این موضوع را حل خواهیم کرد. یک بازی تا نیم فصل مانده و بعد از این یک بازی مشکلات را حل می‌کنیم.

سرپرست تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که برخی بازیکنان پس از اینکه شنیده‌اند در نیم فصل از لیست خارج خواهند شد و به همین دلیل می‌خواهند برای پرسپولیس حاشیه ایجاد کنند، گفت: اگر هر کسی چنین فکری می‌کند هرکاری که دوست دارد انجام دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج