adexo3
۱۵۰۸۹۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آگرو: می‌خواهم با سیتی اروپا را فتح کنم

مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی می‌خواهد آنقدر در این تیم بماند تا قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند.

خبرگزاری تسنیم: سرخیو آگرو که قراردادش را در این تابستان به مدت پنج سال دیگر با منچسترسیتی تمدید کرد، گفت: نه تنها چهار سال باقیمانده از قراردادم را در منچسترسیتی که مجموعاً هشت سال می‌شود، می‌مانم بلکه آنقدر در این تیم خواهم ماند تا لیگ قهرمانان اروپا را فتح کنیم.

وی با اشاره به نتایج ضعیف قهرمان انگلیس در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا تصریح کرد: وقتی تیم عملکرد خوبی ندارد نباید بازیکنی خاص یا مربی تیم را مورد سرزنش قرار داد بلکه به نظرم در چنین شرایطی کلیه اعضای تیم مقصر هستند و به صورت گروهی باید سرزنش شوند. برای اینکه از این شرایط خارج شویم هم باید به صورت تیمی تلاش کنیم. سال‌هاست که در فوتبال حرفه‌ای حضور دارم و می‌دانم که احتمال اُفت یک تیم وجود دارد ولی با انجام کارهای مثبت می‌شود از این شرایط خارج شد.

منچسترسیتی اگر در بازی بعدی‌اش در ورزشگاه اتحاد مقابل بایرن مونیخ تن به شکست دهد و جدال دیگر گروه E لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا بین دو تیم زسکا مسکو و رم یک برنده داشته باشد قهرمان انگلیس از صعود به مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات بازخواهد ماند.

مهاجم ۲۶ ساله آبی‌های منچستر تصریح کرد: جایگاهی که در حال حاضر در آن قرار داریم جایگاهی نیست که ما می‌خواستیم و انتظارش را داشتیم. درست است که هنوز بردی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا کسب نکرده‌ایم ولی دو بازی دیگر در پیش داریم و می‌توانیم با پیروزی در هر دو بازی‌مان به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنیم. اگر در این دو بازی هم منچسترسیتی واقعی را نبینیم باید گفت که این بدترین حضور این باشگاه در تاریخ رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپاست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج