adexo3
۱۵۰۹۳۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حقیقی: لگدم به تابلوها به نشانه اعتراض نبود

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ هیچ گاه قصد اعتراض به تعویضم را نداشتم و چون تابلوهای تبلیغاتی سنگین و بلند بود مجبور شدم با لگد راهم را باز کنم تا به رختکن بروم.

خبرگزاری فارس: رضا حقیقی در خصوص حاشیه‌های به وجود آمده درباره او پس از تعویض مقابل گسترش‌فولاد تبریز، صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

بعد از بازی مقابل گسترش‌فولاد مرتضی فنونی‌زاده از پیشکسوتان پرسپولیس خواستار حذف تو از تیم شد. در این باره چه صحبتی داری؟

من تا الان سکوت کردم و هیچ گاه نخواستم به پیشکسوتانم بی‌احترامی کنم و اگر هم فنونی زاده حرفی زده برای من قابل احترام است و نمی‌خواهم وارد این مسائل شوم اما واقعا این برخوردها خوب نیست و فکر می‌کنم بیش از اندازه روی پرسپولیس فشار می‌آورند. شما به تیم‌های دیگر هم نگاه کنید که شرایط شان از ما بدتر است اما فقط روی ما زوم کرده‌اند اما من نمی‌خواهم درباره بقیه تیم‌ها حرف بزنم اما ببینید که چقدر در تیم‌های دیگر هم حاشیه وجود دارد.

یعنی تو با تعویضت در بازی با گسترش فولاد مشکلی نداشتی؟

اگر مشکل داشتم و به کادر فنی اعتراض می‌‌کردم پس چرا بعد از رفتن به رختکن دوباره آمدم و روی نیمکت نشستم؟ من سینوزیت دارم و به دلیل سرمای هوا با اجازه از کادر فنی داخل رختکن رفتم و همه دیدند که برای مربی تیم دست تکان دادم.همه می‌دانند که من همیشه به مربیانم احترام گذاشتم و چه یاوری، چه دایی و چه درخشان. من همیشه حرمت آنها را حفظ کردم و حتی همواره با کی‌روش هم رابطه محترمانه‌ای داشتم اما ببینید که چه جو بزرگی علیه من به راه افتاده است.

اما در تصاویر دیده می‌شود که تو با لگد به تابلوهای تبلیغاتی کنار زمین زدی. در این باره چه صحبتی داری؟

باور کنید تابلوهای تبلیغاتی جلوی راهم را بسته بودند و من هم نمی‌توانستم در آن سرما زیاد کنار زمین باقی بمانم و باید سریع به رختکن می‌رفتم اما هر کاری کردم نتوانستم از تابلو رد شوم و فکر نمی‌کنم هیچ کجای دنیا مقابل در ورود و خروج تابلوی تبلیغاتی بگذارند. من خواستم از روی تابلوها بپرم اما تابلوها چوبی بود و اگر از روی آن می‌پریدم قطعا پایم زخم می‌شد. خواستم آن را هل دهم اما خیلی سنگین بود و چاره‌ای نداشتم جز اینکه با لگد زدن راه را برای خودم باز کنم و این ضربه زدن من بی‌احترامی یا اعتراض به شخصی نبود و فقط می‌خواستم سریعا به رختکن بروم اما ببینید چه جوی علیه من راه افتاده و انگار که من چه کاری انجام داده‌ام.

شاید عدم نتیجه‌گیری مقابل تیم تبریزی در روز پنجشنبه باعث این حاشیه‌ها شده باشد.

خود ما هم از این نتیجه ناراحت هستیم و می‌دانیم که چه شرایطی برای هواداران درست کردیم. مگر می‌شود مقابل تیم بحران‌زده ۲ بر صفر جلو باشی اما ۲ - ۲ مساوی کنی؟ مربی باید چه کار می‌کرد که نکرد؟ ما باید بیشتر گل می‌زدیم اما حتی نتوانستیم از پنالتی‌مان استفاده کنیم و گل بدی هم خوردیم. اگر ما خودمان را جای هواداران بگذاریم آیا می‌توانیم این شرایط را تحمل کنیم؟ چقدر دیگر باید روی اعصاب هواداران‌مان باشیم؟ تنها راهی که می‌توانیم از دل هواداران‌مان این مسائل را دربیاوریم این است که در دربی همه چیز را جبران کنیم.

درباره پنالتی که در این بازی دادی هم صحبت کن و شاید آن پنالتی مسبب این تساوی شد.

شما اگر فیلم بازی را ببینید متوجه می‌شوید که آن بازیکن چند نفر را دریبل کرد و من هم اشتباه کردم که روی او خطا کردم اما باور کنید قصد شوت کردن توپ را داشتم اما توپ از بازیکن سرعت گرفت و به جای اینکه توپ را بزنم ضربه من به بازیکن خورد و اینگونه شد که پنالتی دادم.

امروز برخی از روزنامه‌ها از قهر تو و پیام صادقیان صحبت کرده بودند. آیا این موضوع را تأیید می‌کنی؟

این حرف کذب محض است. چرا که پیام صادقیان یکی از بهترین دوستانم است که ما هر دقیقه با هم هستیم. من ماشینم را به پیام فروختم پس چطور می‌توانیم با هم قهر باشیم؟ من با کسی بد نیستم و با کسی هم مشکلی ندارم. من با بقیه بازیکنان سایر تیم‌ها هم رفاقت دارم چه برسد به بازیکنان تیم خودمان که ۲۴ ساعته با هم هستیم.

درباره بازی دربی هم صحبت کن.

باور کنید شرمم می‌آید درباره نتایج به وجود آمده تیم حرف بزنم اما باید این نتیجه را در دربی جبران کنیم. چرا که مربیان هیچ تقصیری ندارند و ما بازیکنان مقصر هستیم.

لیست تیم ملی هم شب گذشته اعلام شد و تو در میان دعوت‌شدگان حضور نداشتی. در این باره چه صحبتی داری؟

شاید حقم بود که به تیم ملی دعوت شوم. چرا که فکر می‌‌کنم عملکردم از بعضی از دعوت‌شده‌ها بدتر نبوده اما من با کی‌روش کار کردم و رابطه خوبی میان ما برقرار است و هیچ گاه اعتراضی به این تصمیم او نمی‌کنم اما مطمئن هستم که در جام ملت ها حضور دارم چون تلاشم را می‌کنم و هدفم این است. کی‌روش با دعوت من به تیم ملی در جام جهانی و اینکه در این بازی ‌ها به من میدان داد نشان داد که به من اعتقاد دارد و این مسائل برای من قابل احترام است اما طوری بازی می‌کنم که در اردوهای بعدی حتما به تیم ملی دعوت شوم.

*گفتنی است پس از رفتار حقیقی در جریان بازی پرسپولیس و گسترش فولاد، مهدی فنونی زاده، بازیکن اسبق پرسپولیس نسبت به حرکت این بازیکن واکنش نشان داد و به همین دلیل نماینده تام‌الاختیار رضا حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره اظهارات مرتضی فنونی‌زاده که بعد از بازی با گسترش فولاد خواستار حذف رضا حقیقی از پرسپولیس شده بود گفت: مگر حقیقی بازیکن کوچکی است که آقایان می‌گویند باید او را حذف کنند؟ حقیقی تنها نماینده پرسپولیس در جام جهانی بود و تا الان هم به احترام درخشان و هواداران پرسپولیس جوابی به این صحبت‌ها ندادیم اما حقیقی به رغم اینکه حتی یک ریال هم برای امسال از پرسپولیس پول نگرفته بلکه ۶۵۰ میلیون تومان هم از طلب او را هنوز نداده‌اند و منتقمی و سیاسی می‌دانند که چه بلایی سر این بازیکن آمده است.

وی ادامه داد: فنونی‌زاده فرد محترمی است و برای پرسپولیس هم زحمت کشیده اما آیا زمانی که خود او در پرسپولیس بازی می‌کرد پیشکسوتان درباره اش اینطور صحبت می‌کردند؟ آیا اگر حقیقی از پرسپولیس حذف شود مشکلات پرسپولیس حل می‌شود؟ نهایتا اگر او از پرسپولیس برود راهی تیم‌های دیگر خواهد شد و از فوتبال حذف نمی‌شود اما مگر تیم سرمربی یا مدیرعامل ندارد که فنونی‌زاده به جای آنها صحبت می‌کند؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج