adexo3
۱۵۱۱۵۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

غرامت ۲۴۰ هزار دلاري فدراسيون به وينگادا

قرارداد وينگادا يکطرفه از سوي فدراسيون فوتبال فسخ شد و حال فدراسيون فوتبال براي تامين خواسته هاي مربي پرتغالي بايد به او غرامت بدهد.

ورزش سه: در محافل ورزشی این گونه عنوان شد که فسخ قرارداد وینگادا بسیار پائین است و این مبلغ از سوی حبیب کاشانی و از منابع خاص تامین اعتبار خواهد شد.

اما یکی از مدیران فدراسیون فوتبال در این باره به «ورزش سه» گفت: «غرامت قرارداد وینگادا را فدراسیون فوتبال پرداخت خواهد کرد نه حبیب کاشانی. به هر صورت فدراسیون فوتبال برای جلب نظر اعضای کمیته فنی پرداخت این غرامت را برعهده می گیرد...»

اما مبلغ قرارداد وینگادا چه قدر است؟ هیچ کس راضی به توضیح شفاف در این زمینه نیست. یک منبع موثق در این زمینه به «ورزش سه» گفت: وینگادا در مذاکرات اولیه ای که با فدراسیون فوتبال داشت در ابتدا پیشنهاد ۳۵۰ هزار دلار را برای هر سال از قراردادش داد که علی کفاشیان از وینگادا خواست خواسته های مالی خود را کاهش دهد که در نهایت وینگادا به ۲۴۰ هزار دلار برای هر سال راضی شد که قرارداد سال دوم منوط به رضایت طرفین از یکدیگر در پایان سال اول و هم چنین صعود ایران به المپیک بود که بصورت خودکار ملغی می شود اما فدراسیون فوتبال باید همه ۲۴۰ هزار دلار را به وینگادا پرداخت کند. به نظر می رسد با توجه به وینگادا چند ماهی در ایران شروع بکار کرده حتما مبالغی را از این ۲۴۰ هزار دلار را دریافت کرده که در این صورت فدراسیون فوتبال باید باقی مانده ۲۴۰ هزار دلار را بفرستد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج