adexo3
۱۵۱۱۶۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

رستمی: سعی می‌کنم دست پر برگردم

وزنه‌بردار دسته ۸۵ کیلوگرم کشومان گفت: توقعات بالا، فشار را روی ما زیاد و کارمان را سخت می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: کیانوش رستمی در خصوص آخرین شرایط آمادگی خود جهت حضور در مسابقات جهانی اظهار داشت: مسابقات آغاز شده و چند روز بیشتر تا نوبت روی تخته رفتن من نمانده است. در این مدت تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و تنها چیزی که کمی شرایطم را خراب کرد، برگزاری لیگ بود.

وی افزود: به دلیل برگزاری مسابقات لیگ وزنه‌برداری خیلی خوب ریکاوری نشدم ولی سعی می‌کنم در تمرینات مشکلاتم را حل کنم و برخی ایرادات موجود در بازی‌های آسیایی را برطرف کنم و بهتر شوم تا در مسابقات جهانی دیگر چنین اشتباهاتی رخ ندهد و عملکرد بهتری داشته باشم.

دارنده مدال طلای جهان و برنز المپیک لندن خاطرنشان کرد: ما درخواست داشتیم تا مسئولان نگاه ویژه‌ای به ما داشته باشند و زحمات بچه‌ها دیده شود. اکنون زمان زیادی تا المپیک نمانده و باید شرایطی فراهم شود تا افتخارآفرینی وزنه‌برداری ادامه داشته باشد. ما وزنه‌برداران کارمان همین است و شغل دیگری نداریم و باید مسئولان به ما کمک کنند تا فکر ما نیز معطوف به ورزش باشد.

رستمی در خصوص رقبایش در مسابقات جهانی عنوان کرد: روسیه، بلاروس و بلغارستان از بهترین رقبای من هستند. در آلماتی در وزن ۸۵ کیلوگرم بیشترین نفرات حاضر شده‌اند و این کار را سخت می‌کند و احتمال دارد مسابقات در چند گروه برگزار شود. البته من امیدورام افتخارآفرین باشم و بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا دومین مدال طلایش را در مسابقات جهانی به دست خواهد آورد یا نه ، گفت: سعی کردم دومین طلا را بگیرم و البته رکوردهایم از طلا بالاتر است اما قبل از بازی‌ها چنین چیزی رخ نداده و کمی شرایط سخت شده است. البته من روی مشکلاتم کار کردم و ضعف‌هایم را برطرف کردم و امیدوارم خدا کمک کند تا با دعای مردم یک قدم کوچک بردارم.

وزنه‌بردار دسته ۸۵ کیلوگرم کشورمان در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه به نظر می‌رسد با بهداد سلیمی رفاقت زیادی داری و حتی موقع زدن وزنه‌ها خواستار توجه ویژه اوست، تصریح کرد: با سلیمی چندین سال است که در اردو هستم و آن قدر که با او هستم با خانواده‌ام نبوده‌ام. ۹ سال است که با هم هستیم و دوستی و اعتماد زیادی به هم داریم و نوعی حس برادرانه بین ماست. او روحیه زیادی به من می‌دهد. سلیمی یک اعجوبه و قوی‌ترین مرد دنیاست و همین که کنار چنین فردی کار کنم روحیه‌ام زیاد می‌شود.

رستمی در خصوص اینکه آیا قرار گرفتن بار مدال‌آوری تیم ایران روی دوش شما و سلیمی و بالا رفتن توقعات از شما کار را سخت نمی‌کند، عنوان کرد: این توقعات کار را سخت می‌کند و همه انتظار مدال دارند و می‌گویند که شما ۲ نفر باید مدال کسب کنید. مردم نیز جدا از کسب طلا انتظار رکوردشکنی دارند و من نیز سعی می‌کنم اتفاقات خوبی در آلماتی رقم بخورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج