adexo3
۱۵۱۷۳۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

محسن قهرمانی به فوتبال برمی‌گردد؟

رییس کمیته داوران هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: به بازگشت قهرمانی به مستطیل سبز امیدواریم و در این رابطه در حال انجام رایزنی‌های لازم هستیم.

خبرگزاری ایسنا: احسان عباس‌نژاد در خصوص بازگشت محسن قهرمانی داور مشهدی به میدان اظهار کرد: صحبت‌هایی دورادور با فدراسیون فوتبال داشته‌ایم و آنطور که شنیده‌ایم نظر فدراسیون نیز در این رابطه مثبت است.

وی افزود: علاقه زیادی داریم که محسن قهرمانی به داوری برگردد، با شناختی که از وی دارم مطمئنم که صحبت‌ها و حواشی پیرامون او تهمتی بیش نبوده‌ است، بر فرض حتی اگر که اشتباه و تخلفی هم صورت گرفته باشد نباید فراموش کنیم که باید به هر فرد خاطی فرصت داد تا همه اشتباهات گذشته را پاک کند.

عباس‌نژاد در خصوص شرایط فیزیکی قهرمانی تصریح کرد: با توجه به تمرینات خوبی که قهرمانی داشته در شرایط مطلوب بدنی به سر می‌برد و می‌توان به بازگشت پرقدرت او امید زیادی داشت. در روزهای آینده قرار است به فدراسیون فوتبال بروم و در این رابطه صحبت‌هایی را با مسئولین امر داشته باشم.

وی همچنین در رابطه با محسن ترکی نیز اظهار کرد: خیلی خوشحالم که ترکی، دیگر داور ارزنده خراسان نیز به عرصه داوری بازگشت و در جام حذفی دیدار تیم‌های استقلال و پارسه را قضاوت کرد. ترکی از آمادگی فیزیکی بسیار بالایی هم برخوردار بود و حتی در تست بدنی که از وی به عمل آمد به جای ۱۲ دور ۱۴ دور را طی کرد.

عباس‌نژاد در خصوص اینکه آیا برنامه‌ای برای احیای داوری خراسان دارد، پاسخ داد: بررسی‌های زیادی در این رابطه صورت گرفت و در همین‌باره تصمیم بر این شد که هیات نظارتی را تعیین کنیم تا به نظارت بر عملکرد داوران جوان خراسانی بپردازد. همچنین در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم به کمک داوران خوبی مثل فریمانی، ترکی، سخندان و ... به استعدادیابی در سطح استان بپردازیم تا دوباره شاهد رشد و پیشرفت داوری خراسان باشیم
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج