adexo3
۱۵۱۹۸۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

اظهارات تند فریادشیران درمورد دایی

مربی پیشین تیم فوتبال سایپا گفت: کاش من هم به زندان می‌رفتم و افتخارم بود که با مایلی‌کهن هم بند شوم.

خبرگزاری تسنیم: نادر فریادشیران درباره حضور محمد مایلی‌کهن در زندان اوین و اینکه دایی با این کار خوشحال شده است گفت: ما هم از این موضوع خوشحالیم. ای کاش من هم در کنار مایلی‌کهن در زندان بودم. از اینکه نتوانستم به زندان بروم بسیار ناراحتم و ای کاش می‌توانستم در کنار مردی بزرگ مثل مایلی‌کهن باشم و افتخارم بود که با او هم‌بند می‌شدم.

وی افزود: اکنون یک افتخار بزرگ برای کسی شد که مایلی‌کهن را به زندان فرستاد و فکر می‌کنم برای اولین بار است که شاگردی،‌ استاد خود را به زندان فرستاده است. باید بگویم زندان فقط جای آدم‌های بد نیست و آدم‌های خوب هم در زندان هستند چرا که در ایران تر و خشک با هم می‌سوزند.

فریادشیران با بیان اینکه اگر به زندان بروم می‌توانم ۱۰۰ نفر را آزاد کنم خاطرنشان کرد: توانایی مالی خوبی دارم و می‌توانم زندانیان را آزاد کنم و گفتم اگر به زندان بروم این کار را انجام می‌دهم. اکنون هم آمادگی این را دارم که به زندان بروم و این حرف‌ها را می‌زنم تا دایی از من دوباره شکایت کند و برای من هم حکم زندان بدهند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا وی و مایلی‌کهن به این کارها علاقه‌مند هستند، گفت: علاقه داریم چون می‌خواهیم آدم‌هایی که اینگونه قلدربازی درمی‌آورند را جای خودشان بنشانیم. این افراد فکر می‌کنند چون پول دارند می‌توانند هر کاری که می‌خواهند بکنند اما ما پول نداشتیم و نتوانستیم وکیل خوب بگیریم و در دادگاه بدون وکیل حاضر شدیم که اینگونه ما را متهم کردند.

فریادشیران ادامه داد: افتخار می‌کنم که به زندان بروم و زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران جانم را هم فدا کنم اما مانند کسانی نیستم که زیر پرچم کشور دیگری قسم می‌خورند و از جمهوری اسلامی نان می‌برند.

وی در پایان گفت: از پنجره خانه من زندان مشخص است و قرار شده هر روز برای یکدیگر دست تکان دهیم و این قرار را با مایلی‌کهن گذاشته‌ایم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احسان

      بابا این اظهارات تند رو ننویسید دهنمون سوخت وقتی خوندیم
      ما نفهمیدیم فریاد روبهان بالاخره پول داره یا نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج