۱۵۲۰۹۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فابرگاس هم از فهرست ماتادورها خط خورد

پس از دیه‌گو کاستا، نام دیگر ستاره اسپانیایی چلسی از فهرست بازیکنان تیم ملی اسپانیا برای حضور در اردوی آماده‌سازی مرحله انتخابی یورو ۲۰۱۶ خارج شد.

خبرگزاری تسنیم: ویسنته دل‌بوسکه سرمربی تیم ملی اسپانیا اعلام کرد که سسک فابرگاس نتوانسته نظر پزشکان تیم را جلب کند و به دلیل ناکافی بودن آمادگی جسمانی‌اش به لندن بازگشته است.

دل بوسکه با کنار گذاشتن هافبک چلسی، برونو سوریانو، هافبک ویارئال اسپانیا را به اردو تیم ملی فراخوانده تا در صورت نیاز از او برای دیدار‌های تیم به ترتیب برابر بلاروس در انتخابی یورو ۲۰۱۶ و پس از آن برابر آلمان در یک بازی دوستانه استفاده کند.

فابرگاس سه‌شنبه از لندن به مادرید برگشته بود تا تحت معاینه پزشکان تیم ملی اسپانیا قرار بگیرد و در صورت امکان برای ماتادورها به میدان برود اما آمادگی او کمتر از حدی بود که بتواند پزشکان را قانع کند و به همین دلیل روز گذشته با هم‌تیمی‌هایش در زمین تمرینی تیم ملی اسپانیا خداحافظی کرد و به لندن برگشت.

آخرین بازی که فابرگاس انجام داده بود ابتدای هفته جاری برابر لیورپول بود که تیمش ۲ بر یک برد. پس از آن بازی مورینیو، سرمربی پرتغالی آبی‌های لندن تأکید کرد که ستاره پیشین بارسلونا با مصدومیت بازی کرده اما خودش به انجام این کار تمایل داشته است.

به این ترتیب فابرگاس مانند دیه‌گو کاستا، هم‌تیمی و هموطنش در چلسی دو بازی بعدی تیم ملی کشورش را از دست داد تا آقای خاص به همان چیزی که می‌خواست، برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج